Essence: novinky pod Mii lupou

Před nedávnem jsem neodolala a pořídila si pár novinek od Essence. Všechny výrobky z fotografie jsem použila při líčení a něco málo Vám o nich povím. Na požádání přidávám i ceny a čísla/názvy odstínů. 
1) Štětec na pudr (79,90 kč)
Má okrouhlý a plochý konec pro rovnoměrnou aplikaci. Je jemňoučký jako kabuki štětce, pěkně se s ním pracuje a má krásný design (mám ráda černé elegantní štětce a fialová je má oblíbená barva). Pokud už doma nemáte nějakou profesionální sadu štětců a nutně potřebujete nějaký levnější a větší na pudr, určitě si ho pořiďte, tento Vás nezklame. 

2) Dlouhotrvající oční stíny Stay all day (74,90 kč)
Opět parádní věc, která stojí za nákup. Mám je v odstínu 04 STARS & STORIES. Jsou dostupné snad v šesti metalických odstínech a velmi mi připomínají podobné, Moon touch od Dermacolu. Jsou také krémové struktury a snadno se nanáší a blendí (roztírají a stínují) houbičkovým aplikátorem nebo prstem. Pokud pod ně nanesete bázi pod oční stíny, dokonale drží celý den. Jsou v nich malé třpytky, které krásně projasní oko. Musím dodat, že třpytky z očních víček nijak neodpadávají, takže nemáte třpytivý nos a celý obličej, jako je tomu třeba u jiných podobných stínů. Balení je opět moc hezké. Určitě je doporučuji. 

3) Řasenka pro objem (74,90 kč)
Tato řasenka je dobrá i špatná. Záleží na tom, co upřednostňujete. Má xxl kartáček, který má vytvořit dramatický objem. Kartáček objem opravdu vytvoří, ale podle mě je ten ,,objem" až moc xxl, protože je tak hustý a velký, že nabere příliš moc náplně, takže pokud Vám takové kartáčky nevyhovují a špatně se Vám s nimi pracuje, lehce si slepíte řasy a poté už jsou špatně rozčesat. Konzistence je opravdu černočerná, to se mi líbí. Obal je také celkem pěkný. Nemohu říct, že by řasenka byla úplným propadákem, ale znova už bych si ji asi nekoupila. Mám u Essence jiné a lepší řasenkové favority. 

4) Báze pod oční stíny (64,90 kč)
Je ze stejně kolekce (I love) jako řasenka, ale je to výrobek hned o dvě třídy lepší. První, co bych měla zmínit je fakt, že jsem příliš rozmlsaná bází od Artdeco, která je zatím nejlepší bází, kterou jsem kdy vyzkoušela. Pokud jste ji však zatím nezkoušeli, nejlepší bude pro Vás určitě tahle. Je skvělá! K čemu tento výrobek slouží? Jde o lehkou a jemnou strukturu, která se nanáší pod oční make-up (tedy než si začnete líčit oči) a pod korektor (já ji třeba často používám i jako korektor). Celý oční make-up po aplikaci mnohem lépe vydrží a drží na místě. Je levná a dobrá (pozor, nepíšu v porovnání cena/kvalita, ale je vážně velmi dobrá a podle mě příliš levná). Podle mě Vám 100% nesmí chybět. :) 
 5) Lesk na rty měnící barvu Tint it! (54,90 kč)
Vlastním jeden z nějaké limitované kolekce (snad odstín Marilyn) a mám ho docela ráda, proto jsem si pořídila odstín 02 TURN TO LUCKY. Ten starší z limitky sliboval, že se barva lesku bude měnit podle nálady, což byla podle mě blbost, ale je pravda, že se opravdu mění (podle mě změnou teploty). Při nanášení je meruňkový a mění se až do středně růžové. Na rtech je mi příjemný, jen mi nesedí jeho vůně. Je na mě dost chemická. Jsem docela dětinská a podobné hravé produkty mám ráda, takže si další odstín nejspíše stejně koupím (protože se přece mění! :DD). 

6) Průsvitný sypký pudr Fix & matte! (99,90 kč)
Dopředu doporučuji. Pokud nemáte žádnou podobou věcičku, 100% Vás nadchne a už ho z kosmetické taštičky nevyndáte. Mám podobný od Dermacolu, ale ten je trochu zbarvený do béžova. Tento od Essence je průhledný. A k čemu slouží? Pro dokonalé matové dokončení. Aplikuje se přes celý make-up a pomáhá ho tím udržet na místě celý den. Slibuje nelesklý look po celý den a u mě svůj slib tedy splňuje na jedničku. 
Určitě mi dejte vědět v komentářích, zda nějaký z uvedených výrobků vlastníte a jak jste s ním spokojeni. Mia 

44 komentářů:

  1. Děkuju za tipy:-)
    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. mám ten štětec ale na tvářenku a je taky super heboučkej !! tu bázi jsem chtěla vyzkoušet žádnou zatím nemám tak jsi mě přesvěčila v ponělí se tam stavím a doufám že odnesu jen JEDNU VĚC :D

    OdpovědětVymazat
  3. asi neodolám tomu štětci :) už delší dobu sháním nějaký na pudr :)

    OdpovědětVymazat
  4. Bezva článek, pro pudr si zajdu určitě a nejspíš si odnesu i štětec, taky mám ráda fialovou :D Díky za tipy!

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám taky ten stetec akorát menší na tvarenku a je super, mám ho radši nez stetec od sigma brushes, takže za tu cenu si ho stopro vezmu. Na tu bázi pod oční stíny uz koukám celkem dlouho a přemýšlím jestli mám ušetřit a nebo si udělat radost a koupit si Urban decay primer potion. Jinak moc děkuju za krasny komentář u Kate Moss tutorialu:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám ten Tint it ještě z tý limitky a barvu mi to mění akorát z modré,která vyjde z tubičky na růžovou,když ji dám na pusu :D Na ten fixační pudr jsem taky tak pokoukávala :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to jsou super tipy. Až přijedu na Vánoce domů, tak se musím hned vrhnout do drogerky!

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som bola vo štvrtok v DM a ešte tam nič z noviniek nemali :(( Keby tam mali tak si kúpim asi všetko okrem tieňov (keďže tie nenosím) a okrem špirály (lebo si ju zle ohodnotila) :D Takže dúfam že tieto novinky čo najskôr dojú aj sem ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Také mám tu bázi pod oční stíny, koupila jsem si to nedávno a už teď jsem s tím víc než spokojená, opravdu to udrží stíny přes celý den na tom místě, kam jsem je ráno namalovala :D

    OdpovědětVymazat
  10. tuhle recenzi mi seslalo samo nebe! díky! :)

    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Super článek, děkuju za další tipy! Já jsem si teď koupila od Essence z té nové kolekce taky štětec, akorát ne na pudr, ale na smokey eyes, tak jsem zvědavá :))

    OdpovědětVymazat
  12. Tvoje recenze mě moc potěšila..! :) Výrobky od Essence mám ráda a o některých z těhlech sem zrovna přemýšlela.. takže jsi mi moc pomohla, děkuji! ;)

    OdpovědětVymazat
  13. pudr a štětec asi vyzkouším, díky za tipy! :)
    http://theautumnchick.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. nezkoušela jsem od essence vůbec nic zatím , ale jak to vypadá tak se asi k něčemu dokopu :)
    supr recenze

    OdpovědětVymazat
  15. nutně potřebuji nový štětec, tak ho určitě vyzkouším! Děkujem za tip! :)

    http://michellecakova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. Ten štěteček je rozkošný!

    OdpovědětVymazat
  17. super recenze!ja teda pouzivam drazsi kosmetiku a prijde mi, ze na me ta levnejsi moc nefunguje, na tobe ale vzdy vypada super. hmm:)

    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Bezva recenze! Zaujal mě nejvíce asi štětec a pak vypadá dobře ten lesk na rty, ale spíš mě zaujalo jen to, že mění barvu. Essence je skvělá značka, na to, že jsou jejich vírobky tak levné, jsou podle mě i kvalitní :)

    OdpovědětVymazat
  19. mám tu bázi pod oční stíny a vyhovuje mi, střídám jí s Artdecem a MACem. Lesk měnící barvu mám, ale nemá mě asi rád a barvu mi vůbec nemění, takže to je pro mě malinko propadák :) A fixační pudr určitě vyzkouším, až dodělám nějaký současný :) Pěkný článek!

    OdpovědětVymazat
  20. Děkuji za recenzi... v pondělí určitě zaběhnu pro bázi pod oční stíny, leč na úkor půstu ve škole xD

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, kosmetiku od Essence taky občas používám. Na tento typ fixačních pudrů jsem četla recenzi asi před rokem od značky Make up Forever. Pudr od Essence na mě ale vůbec nefunguje. Po nanesení mi na obličeji udělá tenký lesklý film a ve větším množství vypadám jak zaprášená panenka.
    Jinak štětec je super a určitě musím doporučit laky na nehty od Essence.

    OdpovědětVymazat
  22. Já jsem si koupila ten štětec na pudr, stíny, stejnou řasenku a taky tu bázi :-)
    Řasenka není nejhorší, ale měla jsem už i lepší.. a se štětcem musím souhlasit, je výborný :-)
    Báze je taky dobrá, ale jinou jsme zatím neměla, takže nemůžu posoudit kvalitu :-(
    Stíny mám ráda, jen mi přijde, že mě chvilku po nanesení pálí víčka, a to se mi ještě u žádných stínů nestalo (jen u hodně starých :-D)

    OdpovědětVymazat
  23. Já jsem zatím vyzkoušela jen oční bázi a také jsem s ní moc spokojená!:-) Plánuju si koupit ještě ten pudr, lesk, oční stíny a štětec na pudr. Myslím si, že Essence je moc dobrá značka a přijde mi, že některé, dá se říct, dost dobré věci, jsou opravdu dost levné, což je pro mě jako pro studenta opravdu výhoda:-)

    OdpovědětVymazat
  24. Nevim, či je to tou kosmetikou, nicméně ti to na těchto fotkách nehorázně sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  25. to líčení je moc hezké ! sluší ti

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  26. to je zajímavý, že co člověk to jinej názor:) já chut toho lesku úplně miluju a vůbec mi nepřipadá chemická :D

    OdpovědětVymazat
  27. ten štětec, pudr a lesk se mi zamlouvají, to je něco pro mě, takže asi si je pořídím :) já od essence mám akorát bronzer a jinak laky na nehty :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ten štětec má překrásný design,(byla jsem na modelingovém kurzu líčení.povinnost pro modeling :/)ale nejlepší je pro líčení (o trošku dražší) štětec z veverčích (nebo jiných ocasů).první jsem si myslela,že je pro to zabíjejí,ale ne..Vždy na jaře když nepotřebují tak teplý kožich jim trochu vezmou a daj to do štětin..Je to pak jemnější pudr se lépe nanáší a neškrábe se tím pokoška-a nejsou další problémy :D ;)

    OdpovědětVymazat
  29. Opravdu parádní článek :)) Zajímal by mě ten matující pudr? To se jako přepudruju normálním pigmentovaným a nakonec tímhle?? Děkuji za odpověď *

    OdpovědětVymazat
  30. tu poslední věc možná vyzkouším :)) ještě uvidím :))

    OdpovědětVymazat
  31. Já z těchto věcí nic nevlastním, ale chystám se na ty krémové stíny - pokud je budou mít v černé, tak by se dalo štětcem tvořit linky. JInak od essence mám stíny a štětcový korektor, měla jsem i make-up a za mě super.

    OdpovědětVymazat
  32. Nemůžu u nás sehnat báze pod oční stíny, snad se ted dockam. Zaujal mě štětec a stíny, díky za tip! :)) a moc ti to slusi! iw

    OdpovědětVymazat
  33. Žádný z výrobků nemám, ale pár jich určitě vyzkouším! Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  34. Tohle přirozené líčení ti hrozně sluší! Jinak na tu bázi jsem také koukala, ale nakonec jsem ji nekoupila, čehož po přečtení tvého článku hluboce lituji :)......dostal mě taky ten lesk, už jsem sice na hračičky stará,ale věřím, že to by bavilo i mě :D a co se řasenky týče, tak já měla táké jednu s velkým kartáčkem myslím Imperial od Dermacolu,ale opravdu to není nic pro mě, mám relativně krátké a ne moc husté řasy, takže jsem měla pár slepených trsů :(....a nakonec musím dodat, že Tvůj outfit se mi také moc líbil, miluju proužky :)!

    OdpovědětVymazat
  35. Vidis, a ja myslela, ze mas taky ty keramicky..Po me chteji 450 Kc za zamecek, se vsim vsudy, tema krouzkama a obloukem to vyjde tak na 7-8 za patro...

    OdpovědětVymazat
  36. Tu bázi pod oční stíny si také nemůžu vynachválit. Díky ní mám konečně stíny pod kontrolou. :) Jinak tu řasenku jsem si nekoupila, ale viděla jsem jí na kamarádce a uvažuju o tom, že si jí také ještě pořídím. :)

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj, psala jsem ti tak tyden dva zpatky (??) kritiku na back 2 school make-up... Ted musim rict, ze presne tenhle styl malovani ti slusi, vynikne tvoje krasa a prirozenost, jen tak dal! :))

    OdpovědětVymazat
  38. Ten šteteček jsem si dnes koupila, ale zdá se mi moc malý a ohebný na pudr, nevím, nechala jsem si ho na tvářenku, ta se mi s ním nanáší super. Jinak má opravdu úžasně jemné štětinky, celkově štětce od essence jsou na slušné úrovni, stojí málo a hlavně jsou krásně všelijak barevné :) Jinak ten fixační průsvitný pudr to používáš místo klasického pudru nebo to pak ještě přes něj naneseš? A jaká je ta tvářenka od essence, kterou máš taky vyfocenou, ale nemáš ji už potom v recenzích? :)

    OdpovědětVymazat
  39. průhledný pudr mám z macu a jsem s ním spokojená.. každopádně z těchto výrobků jsi mě asi navnadila na ten podklad pod oční stíny, nic takového nemám a rozhodně se to hodí, když se člověk ráno v 6 nalíčí a doufá,že má něco na očích ještě v 7 večer :)

    OdpovědětVymazat
  40. tak mi to nedalo a už mám bázi taky :-)... musim přece v tom školnim stresu nějak maskovat kruhy pod očima :D

    OdpovědětVymazat
  41. chtěla jsem se zeptat, jak jsi spokojená s transparentním pudrem od Essence? a čím ho nanášíš? (tímhle štětcem od Essence?)
    díky, Cathy

    OdpovědětVymazat
  42. Lesk na rty,štětec a pudr, jsem spokojená!:)
    vlastní hodně produktů essence, a zatím spokojenost:)

    OdpovědětVymazat
  43. Mám štětce od Essence snad všechny a max spokojenost :)) Pudr mám taky, ale zdá se mi, že je na obličeji moc bílý...ale možná jsem ho jen špatně nebo moc nanesla ;) Jinak s Ess.celková spokojenost :) M.

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡