Jak se správně starat o pleť? - Mladistvá pleť

Slíbila jsem Vám, pokračování tohoto článku, ale protože jsem základní starání se o pleť minule celkem detailně rozepsala, dnes už nebudu dopodrobna vysvětlovat, jak správně postupovat při čištění, odličování, atd., ale zaměřím se přímo na výrobky, které nějakým způsobem vyhovují mé mladší sestře. Tereze je 15 let (za týden jí bude 16) a má úplně běžnou pleť, jako každý druhý teenager. Tzn. pleť má mastnější s občasným akné a podrážděním. Terka vyzkoušela už nespočet výrobků, některé z nich se staly jejími stálicemi a postupem času se jí pleť dost zlepšila. Tak a tedy teď už o výrobcích, které používá nejčastěji..

ČIŠTĚNÍ
MICELÁRNÍ VODA SÉBIUM H2O určená na mastnější pleť s akné (Bioderma)
Reguluje mazotok a upravuje kvalitu kožního mazu. Je to novinka (asi od září) a je opravdu výborná. I já si jí někdy půjčuji a používám jí na čištění. 
ČISTÍCÍ TAMPÓNKY S 1% KYS.SALICYLOVÉ (Avon clearskin)
Občas si s nimi čistí pleť ve vaně, když pospíchá a není tak důsledná a nebo si je bere jako cestovní, když někde se školou přespává.
TEA TREE WATER + PLEŤOVÉ MÝDLO FRESH FARMACY (Lush)
Voda je určena k dočištění pleti. Terka už má třetí lahvičku, používá jí opravdu denně. Mýdlo používá asi 2-3x týdně. Pleť prý pěkně vysuší, což jí údajně vyhovuje.

VEČERNÍ A RANNÍ PÉČE
MATUJÍCÍ KRÉM (RYOR MOŘSKÉ ŘASY)
Více se o něm dozvíte tady. Je to jeden z našich nejčastěji používaných produktů.
KRÉM S FYTOSFINGOSINEM (RYOR AKNESTOP)
Terka už má druhý kelímek. ,,Krém obsahuje přírodní aktivní látku fytosfingosin, která má výrazné antimikrobiální a protizánětlivé účinky. Při pravidelném používání se snižuje tvorba kožního mazu, výrazně se zlepšuje stav pleti a omezují se projevy akné. Krém je určen na ošetření problematické aknózní pleti. Krém nanášejte ráno a večer na vyčištěnou pleť." Je opravdu dobrý, stejně jako celá řáda Aknestop od Ryoru. Terka si plánuje pořídit všechny výrobky z této řady, protože jí Ryor dost pomáhá.
ANTIAKNÉ ROLL-ON (RYOR AKNESTOP)
,,Přípravek s obsahem vybraných esenciálních olejů, které mají protizánětlivé účinky. Aknestop nanášejte bodově několikrát denně již při prvních příznacích vznikajícího akné." Úžasná věcička. Musím ho pochválit i já. Máme doma 4 (každá jeden na doma a druhý do kabelky). Je to kouzelná tyčinka, která Vám bleskurychle vyléčí pupínek a zklidní zarudlá místečka na obličeji. PS: přes noc funguje na jedničku s hvězdičkou!

PÉČE PŘED LÍČENÍM A DEKORATIVNÍ KOSMETIKA
Fluid Sébium AKN (Bioderma)
Psala jsem o něm už v prvním díle o péči. Terka ho rovněž používá někdy na noc a nejčastěji před líčením, jako bázi pod make-up. tento fluid pleť chrání, ale hlavně i hojí a zamezuje ucpání pórů. Je o něco dražší (stojí necelých 400kč), ale pokud máte problémy s akné, opravdu se do něj vyplatí investovat.
Make-up Stay all day (Essence)
Dream SATIN liquid (Maybelline)
Matující tuhý makeup (Alverde)
Terky nejoblíbenější make-upové stálice, které neustále střídá. Další, které často a ráda používala jsou výrobky z kolekce pure skin od Essence (velmi dobrá řada!).

Pudr Match perfection (Rimmel) - na sjednocení barvy pleti
Pudr Affinitone (Maybelline) - prý dokonalé krytí
Bronzer sun club for blonde (Essence) - kontury a lehké falešné opálení

OSTATNÍ VÝROBKY
3 v 1 čištič, scrub a maska (Avon clearskin) 
Tento výrobek používá hlavně jako jemný peeling při sprchování. 
Gelová maska slupovací (Ryor Aknestop)
Účinná a také dost vtipná maska! Určitě Vám tu o ní ještě více povím. Je to opravdu hodně dobrá věc a každá slečna by jí měla doma mít. Dobře čistí a je dost příjemná.
Masky z řady Planet Spa (Avon): Pleťová maska pro hloubkové čištění pleti s květem thajského lotosu a klasická oblíbená Bahenní pleťová maska s výtažky z Mrtvého moře. Můj favorit je bahenní. Jinak s řadou Planet Spa mám opravdu dobré zkušenosti. 

Další výrobky, které doma sestra nemá, ale v minulosti jí velmi vyhovovaly: 

PS od Terezy: Chce to opravdu zkoušet nové výrobky a ihned je zahodit, pokud Vám nebudou vyhovovat (aby Vám ještě více neuškodily). A z nějakých pupínků nebuďte smutní. Pozitivní je, že se jich jednou přece jen zbavíte a pokud ne hned, alespoň hledejte dobré produkty, se kterými vše nežádoucí zamaskujete. :)

Máte s nějakým  z uvedených produktů zkušenost?
Dozvěděli jste se něco nového? 
Vaše otázky zodpovím v komentářích. :)

44 komentářů:

  1. dobrý článek! :)
    Budu určo přemýšlet o pořízení alespoň pár produktů:)

    OdpovědětVymazat
  2. videla som že tam máš nejaké produkty z avonu :) .. môžem sa ťa spýtať či používaš alebo máš nejaké vychválené produkty z oriflamu?? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pudr Affinitone (Maybelline) - mi přišlo, že moc nekryje a hlavně vůbec nevydrží, měla jsem ho tak dvě hodinky a mohla jsem pudrovat znovu
    Dream SATIN liquid (Maybelline) - ten byl celkem dobrý, ale trošků hůř se mi roztíral
    klasická oblíbená Bahenní pleťová maska s výtažky z Mrtvého moře - ta je naprosto úžasná, pleť krásně stáhne a vyčistí, prostě poklad :)

    a pořád mě láká vyzkoušet ryor :D

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě vyzkouším výrobky z řady Aknestop od Ryoru. Mám roll-on a nemůžu si ho vynachválit. Jsem ve stejném věku s Terkou a tudíž mám stejné problémy s pletí jako ona. Tak doufám, že mi také některé pomůžou. Děkuju za tip.:)

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek :)) určitě se na nějaké produkty podívám a uvidím jak mi budou vyhovovat :))

    OdpovědětVymazat
  6. Tento článek je skvělý a díky za další super tipy. :)

    OdpovědětVymazat
  7. chci si pořídit tu biodermu micelární vodu a určitě další výrobky od ryoru, protože ho mám moc ráda a vyhovuje mi :)

    OdpovědětVymazat
  8. skvelý článok :) presne takú istú pleť mám aj ja takže skúsim a uvidím! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Parádní článek, díky za super tipy :) Určitě vyzkouším kosmetiku Ryor, už v minulém článku se mi něco zalíbilo a tady taky, tak do toho půjdu. Ještě jednou díky, co já bych bez tvých tipů dělala, to fakt nevím :D

    OdpovědětVymazat
  10. Určitě bych Terezce doporučila všechny produkty Aknestop :) Mám doma celou řasu a nemůžu si ji vynachválit. :) Jinak ten krím s fytosfingozínem je lepší používat na večer a ráno na zklidnění je dobré to jejich calming sérum anti akné(taky z aknestop) ..:)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak k tomuto můžu říct jen to, že článek je bezvadný a moc přínosný a kéž bych měla mladistvou mastnější pleť! :D Pro mě už tyto přípravky bohužel nejsou, nicméně musím říct, že Terka je taky kočka, jste každá úplně jiná a obě jste překrásné. A konečně musím zkusit tu Biodermu v té druhé verzi pro suchou pleť :).

    OdpovědětVymazat
  12. super článek :) od ryoru už se chystám dlouho něco vyzkoušet snad už se zadaří :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ač mi je dneska 25 tak s akné bojuju pořád, řekla bych třeba těch 10 let no:-D je to peklo. Takže jakýkoli další tipy beru. Mám taky Biodermu Sébium, zatím chvíli tak uvidím, Sensibio mi nadělala na obličeji akorát pěknou paseku. A už fakt musím zkusit něco od Ryoru, když to tak čtu:-) Jediný co mi pořádně pomohlo je antikoncepce samozřejmě, ale furt to neni co by mohlo být:-)

    OdpovědětVymazat
  14. díky za chválu na ten Bioderma krém, protože o jeho koupi už uvažuji delší dobu ... takže až dodělám ten co mám! Jdu 100% pro tento!!! ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. chtěla bych se zepta mám sice akné ,ale velmi málo :)) mysliš ,že bych si mela koupit spis na akne nabo na citlivou ?? a tea tree water pozivam taky je to super :DD

    OdpovědětVymazat
  16. Super článek, až budu mít víc času, přečtu si ho :)

    OdpovědětVymazat
  17. tvoja sestra je teda nadherna!!! normalne som z nej spadla na rit!! odkaz jej ;)

    http://kateonskate.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Dream SATIN liquid je super, hlavne na jesen a jar,v lete na moju mastnu plet už nestíha.

    OdpovědětVymazat
  19. Oba články jsou super. Jak o tobě, tak o ségře! A jste obě kočky. Teď přemýšlím o té Biodermě :)))

    OdpovědětVymazat
  20. Bioderma sébium je novinka stará několik let :)

    OdpovědětVymazat
  21. jéé tea tree water mám taky:)

    super post! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Anonymní03.10.11 0:25

    Pozor pozor čtenářky tohoto super blogu!!! Bioderma má teď všude akci, kdy při koupi krému z řady Bioderma Sébium obdržíte zdarma micelární vodu Sébium 250 ml!!!! Já sama jsem si koupila hydratující krém, který mě i s vodou zdarma stál méně než kdybych si koupila jen tu vodu :-DDD Takže doporučuji zapátrat na internetu nějakou šikovnou lékárnu ve vašem městě s osobním odběrem nebo prostě do nějaké zajít a budete podarovány micelárkou ;) PS: Slupovací masku od Ryoru mám a je bezva, akorát vám s přibývajícím časem aplikace tuhne úsměv a při slupování je to jako hadí kůže ;) Zůza

    OdpovědětVymazat
  23. Zkusím tu Biodermu konečně :) díky za článek, je inspirativní

    OdpovědětVymazat
  24. Super článek :) Ryor,lush,bioderu používam taky :)

    OdpovědětVymazat
  25. Mia ty si perfektna :)

    Prosim prosim prosim daj nejaku giveaway na niečo super ! :)) :*

    OdpovědětVymazat
  26. Zbožňuju Biodermu a Ryor, na ty nedám dopustit. Plus ještě Neutrogena, ta mi hodně pomáhá :)
    A skvělý článek! :)

    OdpovědětVymazat
  27. článek potěšil, a jsem asi o stejně stará jako Terez :)) Možná pár dnu, tak jí potom vyřid vše nej;)


    liveyoursweetdreams.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  28. ahoj..uzasny clanek a ten predtim taky jen bych uvitala kdyby si k produktum psala ceny:)

    OdpovědětVymazat
  29. opravdu vydařený článek,skvělé tipy :)
    Jinak i když ti to píšu snad pořád,musím to napsat znovu,protože si to fakt zasloužíš-patříš k těm nejlepším blogerkám,máš dokonalý blog!

    OdpovědětVymazat
  30. Moc se mi líbí, že na pleť pro šestnáctileté dívky jsou tu produkty, které i odpovídají tomu, co si mohou dovolit! :)

    OdpovědětVymazat
  31. Promiň, ale vyřiď prosím sestře, že "z pár pupínků si hlavu nedělat" se jí řekne, když neví, co to pupínky jsou. Mít tak, jako já před nějakými 4 roky slitá záda, dekolt, krk a tvář... mm chuťovka, když přijdete na střední a všichni vás kvůli tomu automaticky odsoudí a pomlouvají. Ano, svědčí to sice o lidech okolo, ale člověk ani z pohledu do zrcadla nemá dobrý pocit.

    Jinak pudr od essence jsem měla taky a byl skvělý!

    OdpovědětVymazat
  32. tak ta ma vazne nadhernu plet. kiez by som ja v jej veku mala tiez taku :D

    OdpovědětVymazat
  33. Teraza ma uzasnu plet! aaaach..co ja som sa natrapila v takych 15tich.. zlu som mala plet, zlu :( vsetky kremy sveta som asi vyskusala..lacne, drahe najdrahsie..niektore to akne trosku potlacili no po par tyzdnoch akoby si plet zvykla a oni prestali ucinkovat..
    upravilo sa mi same od seba..casom.., asi sa hormony ukludnili :) chvala bohu je to uz za mnou!! :-D
    Kazdopadne super clanok!

    OdpovědětVymazat
  34. Hezký den,
    prosím si článek - Jakým způsobem si vybírat kosmetiku v drogerii - zkoušení make-up, rtěnek, stínů a jiné u stojanů kosmetických značek. Potřebuji osvětu. Díky

    OdpovědětVymazat
  35. Pudr Affinitone jsem měla několikrát,miluju na něm,že má i zrdcátko,bohůžel ta cena neni nízká takže se pokouším hledat nové a skvělé pudry :)

    OdpovědětVymazat
  36. Nechtěla by jsi sem lupnout nějaké Terezčiny fotky? :) Je hrozně zajímavá.. blog asi nemá, co?
    Sára

    OdpovědětVymazat
  37. mam 21 ale akne ma trapi stale,dokonca mam ocas aj vrediky ale zlepsilo sa to odkedy pouzivam ryor ,konopny krem a ichtiolovu masku po cisteni....ja nedam tiez dopustit ns ryor a cas od casu ked mam plet vysusenu a podrazdenu pouzivysm ruzovu vodu ktoru kupite v lekarni za nejake dve eura,sluzi takisto ako pletova voda..ma stahujuce a protizapalove ucinky.a takisto super priam zazracna vec je konopny krem na akne tiez z lekarne odporucam :) a bratranec ktory je kozmetik mi po hlbkovom cisteni pleti dava ichtiolovu stahujuc masku od jednej madarskej firmy ktora uplne stiahne pory a aj zapalove procesy a balenie na rok stoji 8 eur cize to vobec nieje draha vec :) a naj mejkap je pre mna clear and matt od essence .je to trapenie s tym akne niekedy mam az depresie ale treba bojovat a skusat :D

    OdpovědětVymazat
  38. Vodu od Biodermy jsem měla už hodně dlouho dobu a nepřišla mi nějaké extra, dalo by se říct, že neudělala vůbec nic. Ryor matující krém mám taky a je příjemný :)) Od Maybelline chci podobný make-up, ale nevím jestli se dá sehnat v ČR :/ Aknestop masku mám taky, je vcelku fajn, ale vadí mi jak se lepí, nebo spíš jak se odlepuje :// Docela to bolí.

    OdpovědětVymazat
  39. No téda, jste zlatíčka, dva dny se ve škole nezastavím a mám tu tolik komentářů, že asi ani nestačím odpovědět na všechny. Proto Vám MOC DĚKUJI, jsem ráda, že byl článek k něčemu prospěšný a teď už odpovědi na Vaše otázky.

    Simuš: Oriflame jde bohužel mimo mě. Neznám žádnou oriflame lady a nakupuji kosmetiky už taková kvanta, že mi stačí pár občasných investic do Avonu. :DD :)

    Anonymní: Pokud máš pleť s akné a suchou tak na citlivou a pokud naopak s akné, ale mastnou, tak rozhodně na akné. :)

    Kristýna Doležalová: Ale řada AKN je novinkou .)

    Anonymní Zůza: No téda, moc děkuji za tip! :*

    V.: Terka moc děkuje! Slaví desátého:)!

    Kiki: Díky za tip, pokusím se! .)

    XoXo Veronika: A Ty jsi největší zlatíčko. Opravdu Ti moc děkuji!:*

    Van Apperly: Snažím se. :)

    Michaela: To mě mrzí, ale přesně tak, svědčí to o lidech. Snad už máš vše lepší. Terka ještě naštěstí pupínky dokáže zakrýt, nemá nijak moc silné akné. :)

    atigram: Dobrý nápad. Pokusím se, hned jak budu mít více času se rozepisovat. :))

    Anonymní Sára: Terka si to bohužel nepřeje a blog nemá. Je dost vytížená, neměla by na něj čas. :/

    Mish De La Vega: Tak Ti přeji hodně štěstí v boji a moc děkuji za Tvé zajímavé zkušenosti. :)

    OdpovědětVymazat
  40. Pěkný článek, budu se inspirovat !

    www.tlustoprdka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  41. super článek na tohle téma jsem nenašla lepší:-)

    OdpovědětVymazat
  42. nevíte kde koupit tea tree water ? :) viděla jsem ji na internetu, ale zajímalo by mě jestli se dá koupit normálně v obchodě.. :)

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡