1.10.2012


Dnešní čerstvý outfit. Řekla jsem si, že dnes nebudu z mých fotek dělat koláže, ale přidám je v plné velikosti, protože móda tu už déle nebyla. Miluji tuto ,,Neverfull" kabelku v tělové barvě v kombinaci s černou a zlato-tyrkysovými doplňky. Halenku z kolekce Lana Del Rey jsem si  tedy koupila a mám z ní velkou radost. Myslím, že ji opravdu využiji, jak na zkoušky k sukni do pasu, tak i normálně - s džíny a balerínami. Koukám, že mi příliš dlouhé tílko trochu zkracuje nohy, což je škoda, ale při oblékání/focení jsem si to neuvědomila. Tak snad se Vám bude líbit alespoň kombinace. :)
DSC06333 DSC06324 DSC06341 DSC06327
Čelenka Tally Weijl, tílko a halenka H&M, sako NewYorker, náramek a kabelka Chicwish, teplé legíny Gate, balerínky CCC
Tento plakát by si každý měl vylepit na zeď. Občas na to člověk zapomíná.)

57 komentářů:

  1. Moc pěkné. To je dobře, že si ty fotky dala v plné velikosti, je to tak lepší.;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je fajn, že sis tu halenku koupila, moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem dost malá a dlouhá trika mě zkracují, ale miluji je :D <3.

    Tobě to ale neuvěřitelně sluší!

    OdpovědětVymazat
  4. och ta kabelka je bozska! :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Měla sis to vzít bez toho nátělníku to je pravda, pak by jsi měla nejvíc dlouhé nohy! a nebo bych volila černý :), ale i tak je to moc pěkná kombinace a ta halenka je překrásná <3

    OdpovědětVymazat
  6. Mio, jsi krásná a halenka je perfektní:) ale zvolila bych k té halence jinou bundičku, nebo třeba sáčko

    Přesně v tomhle vzoru jsem si v HMku vyhlídla legíny, nutně je potřebuju k životu :DD Ale všude mají jen ty modré, a nebo jen velikost L...zítra se jdu podívat do posledního HM v Brně, tak snad se na mě usměje štěstí :D

    OdpovědětVymazat
  7. pěkný outfit, můžu se zeptat co to máš za lak ? vypadá pěkně:)

    OdpovědětVymazat
  8. Souhlasí, sluší ti to moc a fotky v plné velikosti jsou lepší ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Halenka je nádherná, k sukni musí vypadat ještě 10x lépe a elegantněji. Taky mám na ni zálusk :)

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkný outfit, sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  11. tu si chci koupit!!!V Praze měli jen velké velikost :/ třeba bude u nás :)
    Sluší ti!

    OdpovědětVymazat
  12. ta halenka vypadá fakt super! a celkově se mi tyhle pohodový outfity libí nejvíc, dá se na nich nabrat nejvíc inspirace k normálnímu oblékání :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkně sladěné a pohodové.
    Někdy člověk fakt zapomíná, že i když se mu dějí někdy špatné věci, tak má proč být šťastný :).

    OdpovědětVymazat
  14. aaa tak sis přeci jen nakonec koupila tu halenku, sluší ti! a ta kabelka je dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  15. to tílko je tam bohužel zcela navíc:/

    OdpovědětVymazat
  16. Sakra tu halenku si prostě musím taky koupit :D Vypadá fakt suprově :) Jen bych si možná místo toho bílého tílka vzala černé aby lépe vynikla :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Koupí halenky myslím,že nemusíš litovat,je úžasná!

    OdpovědětVymazat
  18. chvalim kvalitni fotky fakt super chci dalsi a dalsi! :-)
    alinka z kadernictvi

    OdpovědětVymazat
  19. Moc ti to sluší, ta kabelka se mi líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  20. To tílko tam moc nechápu, k čemu !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. treba ze nechce mit videt prostor mezi nohama kdyz je ta halenka kratka?
      ty nase stylistko ach jo :-D radeji priste uz se moc neprojevuj pises na blogy takovy pitominy a tvuj blog stoji za nic

      Vymazat
    2. Anonymní02.10.12 7:36

      naprosty souhlas! mio moc ti to slusi! .)

      Vymazat
  21. si strašne zlatá a moc ti to pasuje :)

    OdpovědětVymazat
  22. ty mrško, tu halenku jsem moc chtěla

    OdpovědětVymazat
  23. Sluší ti to :) na kolekci Lana Del Rey se musím jít hned zítra podívat!

    OdpovědětVymazat
  24. Kabelka je fakt nádherná :!

    OdpovědětVymazat
  25. Mám tvůj blog moc ráda, ale nějak nechápu, proč sis brala to otřesný tílko. Je nějaký vytahaný, vypadá dost nekvalitně a stylově se vůbec ke zbytku nehodí. Halenka je moc moc hezká. Taky jsem na ni koukala, ale mě takový střih nesluší :-/

    OdpovědětVymazat
  26. Krasny outfit!:)) Kolekcia Lany Del Rey je fakt podarena:) A taka farba kabelky by sa zisla aj mne.

    OdpovědětVymazat
  27. líbí se mi kabelka, je fakt super!

    http://missfreezingcold.blogspot.cz/ (party,boys&drama)

    OdpovědětVymazat
  28. Moc ti to sluší, a ta kabelka! :) Krása :)

    OdpovědětVymazat
  29. Ta halenka ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  30. Anonymní02.10.12 7:08

    Mio, jsi úplně okouzlující. Ta kabelka je skvělá, už dlouho takovou sháním a ta halenka k Tobě jde - jsou to prostě Tvoje barvy. Naprosto dokonalý outfit!!!

    OdpovědětVymazat
  31. Halenka ti fakt moc sluší! A kabelka je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  32. Ta kabelka je překrásná :) Takovou sháním už nějakou tu dobu!
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  33. Jak se mi ta halenka nelíbila tak takhle vypadá opravdu božsky! a ta kabelka je boží, mám hrozně ráda obrovský kabelky do kterejch se můžu nastěhovat a mít tam všechno co potřebuju :)
    Tynky

    www.tynky-cat.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  34. ta halenka je fakt krasna, moc ti to slusi!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  35. Ty se vážně umíš oblékat :) a kabelka je úžasná!!! :)

    OdpovědětVymazat
  36. Máš odemně jedno hodně velké plus. Skvělý outfit, skvěle ti padne, moc ti to sluší! :))

    OdpovědětVymazat
  37. Halenka je pěkná, ale nic neladí s ničím, nemá to hlavu a patu. Zmiňované tílko je opravdu do očí bijící chyba, už tu někdo zmiňoval i sako (tady by se více hodilo klasické černé). Tohle se ti nepovedlo.

    OdpovědětVymazat
  38. ta kabelka je nádherná :)) mě to přijde jako moc hezký outfit, akorát to sako by mohlo mít jinou barvu :) ale to bílé tílko tak strašné není, to může zkreslovat fotka..

    bornto-shop.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Nejkrásnější kabelka!!!

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  40. Ta čelenka ti neskutečně sedí. A tu halenku miluji. Povedené :-)

    OdpovědětVymazat
  41. Tak já nevím, ale moc se mi to nelíbí. Vzhledem k tomu, že tento outfit ale všechny chválíte, tak chyba bude asi ve mě. Jednotlivé kousky jsou pěkné, ale dohromady mi to zkrátka neladí. Omlouvám se za kritiku, mnohem raději chválím, ale tentokrát mě tento outfit nezaujal. Možná bez toho tílka a s jinou bundou (sáčkem, kabátkem) by to bylo lepší.

    OdpovědětVymazat
  42. Já bych to tílko dala pryč úplně, v podstatě, když už máš tu nádhernou halenku, proč si pod ní ještě cpát tílko. Když ti ještě navíc zkracuje nohy. Tu kabelku bych brala hned, už strašně dlouhou dobu jednu takovou scháním, ale nemůžu jí nikde najít :/ :)

    OdpovědětVymazat
  43. nejvíc se mi líbí ta kabelka! :)

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj je možné, že jsem tě potkala v pondělí v tally weijl v UL? :) J.

    OdpovědětVymazat
  45. Krásný oufit, taková kabelka by se mi také líbila :). Vůbec všechno tvoje oblečení bych v klidu nosila a připadala si naproto pohodlně a přirozeně :).

    OdpovědětVymazat
  46. ta kabelka je neskutočne krásna :) ako aj ty :)

    OdpovědětVymazat
  47. všichni obdivují outfit, ale mně se hrozně líbí ty tvoje vlasy! :))

    OdpovědětVymazat
  48. Moc ti ta halenka sluší a jak máš tu čelenku jsi hrozně roztomilá :) fashiondiarybykate.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Ta kabelka je nádherná a tvuj makeup taky :)

    OdpovědětVymazat
  50. hezké :) ta čelenka ti moc sluší

    OdpovědětVymazat
  51. ten top ti sekne a kabelka je strašně super :)
    v kolekci Lana Del Rey jsou úžasné věci :)

    OdpovědětVymazat
  52. tá kabelka je skvelá, ja by som si ju asi nevybrala a asi by ma ani v obchode nezaujala, ale veľmi ti svedčí, je šik :)

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡