7.5.2013

Pro dnešek jsem si připravila malé recenze všech produktů, které jsem stačila za nějakou dobu vypotřebovat. A v závěru článku jsem na vyžádání nafotila kosmetiku, kterou jsem použila při mém denním líčení v den, kdy jsem byla u kadeřnice.

DSC01927 

Eye brightening řasenka pro modré oči od MaxFactor (Rossmann, cca 250Kč)
Tuto řasenku jsem testovala spíše ze zvědavosti. Znova bych si ji nekoupila, z čehož vyplývá, že mě zrovna moc nenadchla. Je v černém odstínu, ale obsahuje modré pigmenty a ty mají údajně podtrhnout modré oči. Já mám ráda černo-černé řasenky, takže namodralým nádechem si mě nezískala a její kartáček je průměrný. Řasy dělá velmi přirozené.

Stiletto lash řasenka od Maybelline (mimibazar, 159Kč)
Tato řasenka se u nás bohužel neprodává, ale je běžně k sehnání na objednávku z českých eshopů. Má stiletto kartáček, který se tím pádem zužuje. Pěkně se s ním ,,řasí". Pokud bych nebyla beauty blogerkou, která s užívá testování každé nové věci, neměla bych problém zůstat této řasence věrná, avšak pokud máte raději mohutné kartáčky, asi pro Vás nebude tou pravou. Pokud s ní chcete dosáhnout krásných řas, je třeba si s kartáčkem déle pohrát.

BB cream od Avonu (159 Kč)
BB krémy od Avonu hodně překvapily a předčily očekávání. Četla jsem na něm spoustu kladných recenzí. Mám jej v odstínu nude. V tomto období mi sedl velmi dobře. Dělá přirozeně krásnou pleť. Hodnotila bych jej jako kvalitní tónovací krém s spf 15 navíc.

Stay matte pudr značky Rimmel (Rossmann, 109 Kč)
Sice ještě není úplně vypotřebovaný, ale z poloviny už je vidět jeho dno. Je skvělý, netřeba nic víc dodávat. V závěru bych se opakovala, jako jsem psala u řasenky od Maybelline, pokud bych neměla v oblibě testování kosmetiky, určitě bych mu zůstala věrná. Fakt, že mám jeho třetí balení mluví za vše.

Bí mat cay balzám na rty (149Kč, parfumerie Fann)
Můj nejmilovanější balzám. Psala jsem o něm již mnohokrát. Spotřebovala jsem druhé balení. Určitě se k němu opět vrátím. Nemám mu co vytknout.

Chubby stick od Clinique (490Kč, Clinique/Sephora/Marrionaud)
Říkám mu čubinka a je to můj nejoblíbenější produkt na rty. Miluji jeho design i schopnosti. Miluji ho tak moc, že už mi z něho zbyl jen obal. Tak si myslím, že přišel čas na nějaký ten intenzivní. Jenže díky Boo a jejím krásným fotkám se nemůžu rozhodnout pro odstín.
DSC01931 

Go fresh deodorant od Dove (cenu si bohužel nepamatuji, DM drogerie)
Dove se tedy moc nepředvedl. Na tento druh výrobků jsem dost náročná. Tento deodorant neurazí, ale ani nenadchne, v tom případě si nezaslouží, abych jej doporučila.

Nodé G šampon od Biodermy (lékárna)
Tento šampon vlasy krásně vyčistí, příjemně voní, ale vadí mi, že je tekutý. Jinak bych mu nic nevytkla. Je sice dražší, ale častěji se mastící vlasy dokáže ,,dostat do normálu".

American cream kondicionér na vlasy značky Lush 100ml (190Kč, Lush)
American cream je mým nejoblíbenějším kondicionérem vůbec. Zvláštní je, že ze začátku jsem neviděla žádné extra zázraky, ale po delším používání jsem si všimla, že mám zdravěji vypadající konečky, hladké a hlavně - úžasně voňavé. Miluji tu vůni. Určitě si jej pořídím znovu.

So elixir vůně od Yves Rocher
Tuto vůni jsem měla v některém z beauty boxů a naprosto si mě získala. Asi by mě nikdy nenapadlo si k ní jít přičichnout do YR, a tak jsem ráda, že mi byl parfémek darován. Vždy, když se s ní navoním, mi někdo z mého okolí pochválí jeho vůni.

Seductive parfém od Guess (Sephora)
O tomto parfému už jsem párkrát psala. Osobně mi ze začátku vůbec nevoněl, časem jsem si na něj zvykla. Jeho velké plus je, že vydrží celý den a opět si získává oblibu u mých přátel, kteří se mnou tráví čas.

Flex and glossy lak na vlasy značky Balea (asi 39 Kč, Dm drogerie)
S tímto lakem jsem velmi spokojená. Dělá mi krásně lesklé vlasy a středně vlasy fixuje. Asi nebude nic pro ty, kteří potřebují vysokou fixaci, ale pro dlouhé vlasy je na úpravu naprosto ideální.

Máte s něčím zmíněným zkušenost?

+ Přidávám informace o produktech, které jsem použila při tomto neutrálním líčení. Použila jsem navíc pro zvýraznění na každé oko dva trsy řas z limitky značky Catrice. Všechny další produkty najdete na fotce níže.

DSC01914 DSC01922

BB cream (Erborian), colour match duo v odstínu 2 (Jemma Kidd - mimibazar), minerální pudr (Bourjois - mimibazar), tužka na obočí v odstínu Date with Ash-tone (Catrice), Naked basics paletka (Urban Decay - beautybay), gelové oční linky v odstínu Sepia Ink (Bobbi Brown), řasenka d˙amore, tvářenka z limitované kolekce Hugs&Kisses (Essence), rtěnka v odstínu Pink Pashmina (Mememe - Ladybox)
DSC01918

42 komentářů:

  1. mám už dlouhou dobu zálusk na ten matující pudr od Rimmel :) takže až dopotřebuji ten můj, tento je jasnou volbou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní26.06.13 9:13

      Mám také už kolikáté balení,mohu jen potvrdit kvalitu za dobrou cenu. Navíc u mastnější pleti.

      Vymazat
  2. Tohle líčení ti opět moc sluší :). Já se tak dokonale namalovat neumím, tak mi nezbývá nic jiného než si víc vyhrát s oblečením..Tu Naked ale už opravdu potřebuji :)!

    OdpovědětVymazat
  3. Balzám Bí mat cay jsem si koupila poprvé díky tobě a taky už mám druhé balení :D Je bezchybný :)

    neverfullcloset.blogspot.cz
    XO

    OdpovědětVymazat
  4. BBčko z Avonu mám doma, a veľmi mi vyhovuje v dni, keď je moja pleť so mnou kamarátka :). Inak potrebujem trochu väčšie krytie. Neviem si ho však predstaviť bez podkladovej bázy, inak by som sa celý deň leskla. :)
    Mimochodom, aký odtieň Chubby sticku to bol? :)

    OdpovědětVymazat
  5. ja prave zhanam puder a asi uz viem, ktory kupit :) vdaka za tip

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Bí mat cay a Chubby stick jsou i moje favoriti. :) Jinak máš ty řasy tak krásné! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já taky milovala ten parfém ze senzaboxu, ale přijde mi dost drahý v lném ablení, na to že je to YR:/

    OdpovědětVymazat
  8. american cream je i můj nejoblíbenější kondicioner, je prostě skvělej :)

    OdpovědětVymazat
  9. pudr od rimmelu jsem začala teď používat a je opravdu skvělý.. zůstanu mu věrná :) já mám od dove deodorant beauty finish a musím teda říct že je naprosto výborný.. navoním se sním ráno, když jedu do práce a ještě večer ho cítím.. a to, že se v práci někdy pěkně zapotím.. krásně svěže voní, už mám třetí balení.. :) vůni od YR mám také z boxu a získala si mě tak jako tebe :) voní překrásně a ještě mi v ní půlka zbývá :)
    Moc ti sluší ty vlásky.. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Miuško v jakém odstínu máš ten pudr od Bourjois prosim?:)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Mii,
    článek opět hezký. Moc se mi líbí tyto mini recenze :). Mám teď dobrou zkušenost s produktem, který nebyl v článku a tím je modrý balzám na rty od Baley :). A navíc nádherně voní i chutná po čokoládě :).

    Hezké úterý !
    Tvoje Zuzka.

    OdpovědětVymazat
  12. Vydrží ti ten mineralni pudr od bourjois dlouho? :-) myslim jako aspon pulku dne :D

    OdpovědětVymazat
  13. to líčení na konci se ti moc povedlo :)
    BB od Avonu bych chtěla vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  14. Trsy řas mám doma také ale nikdy jsem s nimi nevypadala tak dobře jako ty. Kdybys nenapsala, že je máš, vůbec bych si jich nevšimla. A to je právě jejich kouzlo :)

    OdpovědětVymazat
  15. článek je úžasný a líčení také :))

    OdpovědětVymazat
  16. Moc Ti to slušelo. :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Stay matte jsem si teď koupila podruhé (nebo už potřetí?), je super pro mou extra bledou pleť.

    OdpovědětVymazat
  18. to liceni se mi moc libi, z tech produktu jsem zatim nic nezkousela, tak to musim napravit
    mimochodem zvu tebe a tve ctenarky na giveaway o kozenou crossbody kabelku z Italie:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  19. pudr od Rimmel je má stálice a Guess Seductive (I´m yours) mám a spolu s Burberry London je to moje top mezi vůněmi:)

    OdpovědětVymazat
  20. Nesouhlasím s Dove,já jsem z něj naopak nadšená :) už nechci jiný :)

    OdpovědětVymazat
  21. Jsi krásná :) !!

    OdpovědětVymazat
  22. Myslím, že pudrem Stay Matte od Rimmelu se budu inspirovat:-). Co se týče BB Creamu od Avonu, tak ten mě naopak velmi zklamal, myslela jsem si, že se bude hodit i na mastnější pleť, což byl velký omyl. Lesknoucí pleť ještě více podtrhne, ale věřím, že někomu jinému zase vyhovuje. Měj se hezky a budu se těšit na další skvělé články:-).

    OdpovědětVymazat
  23. Já mám avon BB krém a jsem veelmi spokojená, ale přijde mi, že se lesknu víc no :d :)

    OdpovědětVymazat
  24. Tu Max Faktorku mám doma,už druhé balení a jinou řasenku asi kupovat nebudu. Podle mě ty safírové pigmenty vidět opravdu jsou a v detailu dělá opravdu velmi pěkný dojem z barev oka, navíc udělá krásný objem, ale i délku,jsem s ní maximálně spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  25. moc pěkná recenze :)
    http://exceedyourshadow.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. Konečně někdo, kdo výrobky popisuje tak, v jakém pořadí jsou na fotce. Tleskám!

    OdpovědětVymazat
  27. Dante Alighieri07.05.13 22:58

    Můžeš se trochu víc pověnovat tomu Avon BB? Vyfoť se s ním, ať vidíme. :)

    OdpovědětVymazat
  28. Krásná "recenze" :)...Pudr od stay mate - je ten nejlepší, co jsem kdy měla! :) A že už jich bylo! :)...Doporučuji na vyzkoušení tvářenku od Miss sporty - 006 odstín..Stojí kolem 50,-..A můžu ti říct, že předčila má očekávání..Jestli jsi jí ještě nezkoušela, tak mrkni! :))

    P.S. Kde bych mohla v obchodech sehnat kosmetiku Catrice? Přijde mi, že u nás a ani ve velké městě, kde studuji ji nemohu objevit..Budu moc ráda, když mi napišeš! :)

    A takových článků ještě víc + outfity! :) Miluju tvůj blog, a aktualizuji ho denně :D..Dokonce jsi naše každotýdenní téma na cesty do školy s kamarádkou :D..A začne to vždycky..Viděla jsi, že Mia dala na blog...:D A už to jede! :) Jsi báječná! :) Měj se krásně, Katka :)

    OdpovědětVymazat
  29. ten šampon jak myslíš ten "normální stav"? :D jak často si po něm musíš mýt vlasy? a u kondicionéru si už po prvním balení pocítila změny nebo až při dalším? :) děkuju za odpověd

    OdpovědětVymazat
  30. Jsi nádherně nalíčená! Momentálně používám namísto BB-čka nový hydratační make-up Orchid Imperial Dermacol (snad to píšu dobře :o)), a jsem naprosto unešená. Na ten Erborian jsem zvědavá a určitě ho také chci vyzkoušet, snad budou mít i nějaký tmavší odstín :)
    Jaký máš prosím Tě odstín toho pudru Stay Matte? Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  31. skvělá recenze, já zase tu řasenku miluju <3 )

    OdpovědětVymazat
  32. Dost věcí z toho také mám nebo jsem měla, ale svůj první chubby stick jsem si pořídila minulý týden a sdílím tvé nadšení!!! Je vážně skvělý :) Mám ho v krásném fuchsiovém odstínu - pudgy peony, doporučuju po něm mrknout :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Pudr od rimmel mám taky. Je skvĕlý :)

    OdpovědětVymazat
  34. American cream mám taky ráda. Naopak ten parfém Yves Rocher mi strašně smrděl, musela jsem ho poslat dál. Překvapilo mě, že vyhazuješ pudr, který je spotřebovaný jen z poloviny...

    OdpovědětVymazat
  35. Parfém Seductive od Guess je také součástí mé voňavé sbírky a nejvíce jsem ho používala přes zimu. Dost z něj cítím vanilku a to jen umocňovalo tu vánoční atmosféru :-)
    Avon mě nedávno také překvapil paletkou očních stínů (brzy bude recenze).

    OdpovědětVymazat
  36. Pudr od Rimmel je můj oblíbenec a voňavka Guess krásně voní, má jí teta.. :)
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  37. BB z Avonu mám aj ja a som s ním veľmi spokojná...na druhej strane nie som spokojná s rúžom MeMeMe z Ladyboxu :-)

    OdpovědětVymazat
  38. Pudr od Rimmel je dokonalej)

    OdpovědětVymazat
  39. Voňavku od Guess mám taky a mám ji moc ráda:) Zajímavý,že mi ze začátku taky nějak moc nevoněla. Dostala jsem ji jako dárek, přivoněla a s tím, že to není můj šálek kávy ji odložila na poličku. Pak jsem se jí jednou navoněla a jak se asi rozležela, tak jsem se nemohla vynačuchat. Teď je to jedna z mých nej :)

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡