Bourjois

V dnešním článku bych se moc ráda věnovala kosmetické značce Bourjois. V minulosti jsem vyzkoušela už spoustu Bourjois produktů a mnohé z nich jsem si zamilovala. 
DSC_0242
Značka Bourjois vznikla v roce 1863 původně pro divadelní scénu, ale dost rychle si ji oblíbily i obyčejné francouzské ženy, a proto se rychle stala jednou z nejpopulárnějších značek. K nám do ČR se značka oficiálně dostala v roce 1982. Její filozofií už od počátků bylo poskytnou vysokou kvalitu za přijatelnou cenu, což se dle mého názoru značce daří dodnes. Bourjois vyniká svým ikonickým luxusním balením. Sleduje trendy, ale vždy si drží své klasiky. Pokud Vás zajímají drby, u kterých sice nemám pravdivost nijak podloženou, ale už jsem je slyšela opakovaně od více lidí z kosmetické branže, mám pro Vás rovnou dva. Prvním je, že Bourjois vlastní značku kosmetiky Chanel, nikoliv naopak. A druhou, mnohem zajímavější informací, je údajné tajemství sesterství těchto značek, a to přímo takové, že jsou prudkty vyrobeny z naprosto stejně kvalitního materiálu. Jediné, co je od sebe odlišuje, jsou pak rozdílné odstíny a obaly. Pravdu asi nikdy nezjistíme, ale já osobně tomu dost věřím. Jsem tomu přesvědčena hlavně u zapečených tvářenek a očních stínů. Dost babských povídaček a teď se podíváme blíže na produkty, které zrovna teď od Bourjois vlastním.
DSC_0248
Maxi kabuki štětec ráda používám na (sypké) pudrové produkty. Je jemný, má kvalitní štetiny, které nepadají a vlastnit větší kabuki se vždycky hodí. "Zapečené" tvářenky jsou naprosto světové. B. nabízí velkou škálu odstínů, od matných až po třpytivé, od studených a výrazných až po teplejší přirozené. Miluji jak jejich balení, tak i jejich vysokou pigmentaci. Některé dívky je dokonce sbírají, a proto i značka vyrábí různé limitované kolekce. Já vlastním jednu Vintage tvářenku designově věnovanou Paříži, v odstínu Lilas d'Or 33. Pokud hledáte kvalitní tvářenku za dobrou cenu, určitě si prohlédněte právě nabídku Bourjois. Je to skvělá investice, jelikož má věčnou výdrž. Minerální rozjasňující pudr je stejně "zapečený" jako tvářenky a má dlouhou výdrž. Nic bych mu nevytkla, ale zas se musím přiznat, že u pudrů moc velké rozdíly nepoznám a věřím, že by mi i levnější od jiné značky udělal stejnou službu. Lip cream So delicate v odstínu 55 Fuchsia delica't jsem dostala jako dárek k nějaké objednávce a považuji jej za jeden z nejlepších produktů na rty, které jsem kdy vyzkoušela. Často mi jej kamarádky chválí, když si s ním nalíčím rty, a ještě o to víc mě pak štve, že jim nemohu poradit, kde produkt pořídit. Možná jedině tak, udělat si výlet do Francie. 
DSC_0250
Na Color boost stick/krajon jsem psala nedávno recenzi. Jsem s ním stále moc spokojená. Možná nemá tak velkou výdrž jako Chubby sticky od Clinique, ale má krásný odstín a používám jej často a ráda. Řasenka Volume Glamour mě "nenadchla ani neurazila". Hodnotila bych ji jako průměr a řasenku u Bourjois už asi hledat nebudu. Avšak v dárkovém balení byla společně s řasenkou černá tužka na oči a ta je naprosto perfektní - černočerná, kvalitní a drží. Korektor Bio detox organic je další věcí, co mě trochu zklamal. Nekryje moc dobře a má tendenci se tak trochu scvrkávat. Ostatní korektory jsem bohužel zatím nezkoušela. Odličovací mléko Fresh cleansing milk je lehčí než klasická mléka na odličování. Je spíše gelové. Voní po okurkách, odličuje dobře a nepálí v očích. Je naprosto v pořádku a navíc se mi i moc líbí obal, který mají i sprchové gely, deodoranty a další podobné výrobky značky Bourjois.

Editor - Polyvore - Google Chrome 27.10.2013 185732.bmp Editor - Polyvore - Google Chrome 27.10.2013 191050.bmp Editor - Polyvore - Google Chrome 27.10.2013 191444.bmp Editor - Polyvore - Google Chrome 27.10.2013 190746.bmp Editor - Polyvore - Google Chrome 27.10.2013 191935.bmp
U nás Bourjois seženeme například v Marionnaud, Fann nebo v DM drogerii v OC Palladium. Bohužel však u nás dosud nemáme kompletní sortiment, ale dost věcí se dá koupit třeba Asosu nebo na mimibazaru, konkrétně doporučuji tohoto prodejce, kde si Bourjois sama objednávám, ze lepší ceny, než jsou v kamenném obchodě. Pokud máte svůj tip, určitě se o něj s námi podělte v komentářích.

Jakou zkušenost máte se značkou Bourjois vy a jaké jsou vaše nejoblíbenější výrobky?

46 komentářů:

  1. Ten Lip Cream So delicate vypadá hodně lákavě už podle obalu, škoda že u nás není k dostání :(
    Každopádně díky za tip kde nakoupit za rozumnou cenu :)

    A ráda bych všechny pozvala na Giveaway o make-upy Maybelline :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/10/blobox-vyhlaseni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Tady si to můžeš přečíst o tom, že opravdu Bourjois vlastní Chanel :) http://illussoire.blogspot.cz/2012/12/pikantni-historie-chanel-bourjois_14.html

    Jinak od Bourjois mám ráda pouze tvářenky, stíny a chubby stick :)

    OdpovědětVymazat
  3. dva články po sobě za dny dny... to tu dlouho nebylo a oceňuju to miuško! tvůj blog je super a čtu ho už věky. jsi největší frajerka že jsi u něj ještě vydržela... píšeš pořád tak čtivě a užitečně. a ty drby? super! :-D n.

    OdpovědětVymazat
  4. Mně je to úplně jedno, kdo koho vlastní, hlavně že jsou ty produkty kvalitní! Bourjois miluju. Jedna z nejlepších značek :)
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý článek:-), sama se chystám konečně si pořídit právě onu legendární tvářenku této značky.
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
  6. jejich tvarenky jsou uzasne! s tim Chanelem to vim dlouho, ale treba u stinu si nejsem jista, ze to je stejne, mam B.stiny a moc nebarvi a Chanel mi barvi dobre:)mozna je to odstin od odstinu no
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  7. Tiež som kedysi používala ten odličovač a je super. Potom mám skúsenosť s ich riasenkami konkrétne Volume Glamour Ultra Black, Liner Effect mascara. Ani s jednou som nebola moc spokojná. Dokonca som mala aj sprchový gél bohužiaľ, už neviem presne aký. Robím si teraz zálusk na lícenku =) .

    OdpovědětVymazat
  8. Ještě jsem neměla šanci něco z tohoto vyzkoušet, ale přemýšlím nad makeupem :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Bourjois a já? Láska na celý život... Mým prvním produktem byla tvářenka, kterou mám dodnes. Vyzkoušela jsem toho od nich už hodně, a s většinou výrobků jsem byla více než spokojená. Shrnující článek najdeš zde:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2012/04/bourjois-ma-laska.html

    Řasenek se musím zastat, Volume Glamour max je má nejoblíbenější, nádherně zhustí a prodlouží řasy bez slepení a opadávání.
    Odkaz zde: http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/06/rasenka-volume-glamour-max-bourjois.html

    Miluji i Bourjois sprchové gely a deodoranty: http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/07/jak-zustat-svezi-s-bourjois.html

    A nejlepší makeup, který jsem kdy vyzkoušela, je Healthy mix radiance:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/07/bourjois-healthy-mix-radiance.html

    A tak bych mohla pokračovat dál... :) To, že Bourjois miluju, je jasné i z názvu mého blogu. Děkuji Ti tedy za tento článek! A snad se nezlobíš za odkazy a budu ráda, když si články přečteš. Jinak, moc Tě obdivuji, máš krásný blog, úžasné fotky, a píšeš skvěle a čtivě! Pája

    OdpovědětVymazat
  10. Skoro som zabudla, mala som od nich aj make up Healthy mix v tom starom balení. Ten bol celkom dobrý až na to, že sa mi v polke zaseklo to posúvanie a musel letieť do koša. Pre kočky zo Slovenska by som odporučila túto stránku : http://www.mojalekaren.sk/shop.php?action=expand_product_group&group_id=10551
    Nie je tam toho v ponuke veľa ,ale sú tam oveľa lepšie ceny. =)

    OdpovědětVymazat
  11. P. S. Jak už jsem tady psala, Bourjois se týká i právě probíhající giveaway, tudíž zvu co nejsrdečněji Tebe i ostatní čtenářky ;-).

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/10/bezova-ruze-od-bourjois-prekvapeni-pro.html

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. Bourjois bola dlho mojou najoblubenejsou znackou, mala som od nej snad vsetko, dnes sa k nej opat vraciam, napriklad tvarenky a make-upy maju naozaj skvele. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ja tiez objednavam Bourjois najma z Asosu. Postovne zdarma a o par dni je to doma. Mavaju aj casto 30% a vtedy objednam viac veci, co chcem vyskusat. Konkretne nedam dopustit na ich Magic Nail Polish Remover, licenky, laky na nechty a teraz najnovsie Healthy Mix Radiance Renewal makeup. Color Boosty su super, ale trochu mi vadi ich vona (no ja som na pachy v produktoch na pery precitlivena). A ich kultovy Chocolate Bronzer mam tiez, bohuzial je na mna prilis tmavy drvivu vacsinu roku.

    Blu Button Box

    OdpovědětVymazat
  15. ja mam od Bourjois tvarenku, ale pride mi, ze sa s nou velmi tazko pracuje, dokonca mam 2, neviem preco, pouzivam kabuki stetec, ale najlepsia spirala aku som kedy mala je biela utra volume od bourjois, ma velmi dobru kefku, nemam rada take strasne tvrde, tato je naozaj super, cierna, riasy spravi krasne a este mam od nich ciernu ceruzku, tiez je super, akurat moc ju nepouzivam :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mám pudr, tvářenku, stíny a dvě tužky. S tvářenkou se mi zatím nejlíp pracovalo s přiloženým štětečkem, jinak mám taky problémy. Pudr mi přijde úžasný, ale na zimu si musím pořídit světlejší odstín. Chtěla bych si časem pořídit další výrobky.

    OdpovědětVymazat
  17. Mala som od nich make-up, no nenadchol ma nejako extra ale ani nesklamal... Potom som mala lesk s 3D efektom, bol úžasný, nezlepoval pery ani vlasy sa mi pery nelepili a po nanesení jemne chladil. Teraz mám už druhý, ten je síce troška viac lepkavý než ten prvý, ale stále je to velmi dobrý lesk, na to že ja lesky velmi v láske nemám, tie od Bourjois sú také do ktorých by som šla znova ;)
    Gold Phoenix

    OdpovědětVymazat
  18. Já jsem zatím vyzkoušela jen oční stíny(které jsou super) a sprchový gel:) takže děkuji za recenzi, určitě vyzkouším i další:)) nejradši bych tvářenku:))

    OdpovědětVymazat
  19. Všechny výrobky vypadají skvěle, ale zatím jsem od této značky nevyzkoušela vůbec nic :) no budu to muset brzy napravit :)

    OdpovědětVymazat
  20. Color boost miluju! Mám stejný odstín jako ty a jsem s ním maximálně spokojená :) proto jsem si jej pořídila i v červené a ta mě naprosto zklamala.. šíleně se rozpíjí.. jinak mám od B. ještě tonikum, které je skvělé a ultra black řasenku, se kterou jsem také spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ja som raz mala puder od chanel no pre jeho cenu som si ho viackrat nekupila aj ked mi vyhovoval, ale niekde som sa docitala ze puder od Bourjois healty balance je jeho verna kopia a tak som si ho kupila a naozaj nevidim ziaden rozdiel. Cena aj obal su tiez ok.

    OdpovědětVymazat
  22. Mám toho od Bourjois docela dost a všechno miluji. Jen řada Healthy Mix mě moc neuchvátila, asi jsem od ní čekala víc..

    OdpovědětVymazat
  23. Od Bourjois mě moc láká ta tvářenka. Zrovna teď přemýšlím, že bych si koupila novou, možná do ní půjdu, když o ní pořád všechny tak básníte:)
    TheHugeLover

    OdpovědětVymazat
  24. Od tejto znackt vlastnim zatial iba make up Helathy mix a som s nim strasne spokojna, Urcite si casom zadovazim aj nieco dalsie :)
    Tu je aj recenzia :
    http://bynicka.blogspot.sk/2013/10/bourjois-healthy-mix.html

    OdpovědětVymazat
  25. ja mam farbu na licka a je naozaj vecna :D kupovala som si ju este na vyske a to uz som tri roky po statniciach a stale vyzera byt plna. a to sa s nou malujem skoro kazdy den :) tiez mam uz druhy make up a celkom mi vyhovuje, je lahky, neupchava, stredne kryci :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  26. Super článek Miunko, byla jsem nadšená, protože tuhle značku mám moc ráda. Ten štětec Ti závidím O:-) Já už se dlouho chystám na tvářenku a láká mne i odlakovač, zatím jsem měla od Bourjois řasenku, sprchové gely a deodorant a vše super! Hlavně je fajn, že výrobky jsou bez parabenů :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Bourjois je super:) mám sprchovej gel a je skvělej!

    OdpovědětVymazat
  28. Bourjois mám hodně ráda a ani nevím o nikom, komu by značka vyloženě nesedla. Kromě řady Detox čtu samé dobré recenze. Mám ráda jejich třpytkatý holografický lak ( http://cosmetic-jam.blogspot.cz/2013/08/letni-blyskani.html ), tvářenka je bezkonkurenční ( http://cosmetic-jam.blogspot.cz/2013/08/ruzove-duo-bourjois.html ), lesk průměr, za to Ombre Stretch stíny děs běs ( http://cosmetic-jam.blogspot.cz/2013/08/bourjois-ombre-stretch-stiny.html ).

    OdpovědětVymazat
  29. mamina je úplný bourjois maniak, ona má veľmi rada túto značku. hlavne lícenku si veľmi pochvaľuje.

    OdpovědětVymazat
  30. já mám jednu zapečenou tvářenku, ale měla jsem s ní problém, že ze začátku byla jakoby až "moc zapečená" a téměř nebrvila, musela jsem projít vrchní vrstvou a pak už to bylo hezké :) zálusk si dělám na jejich krémové tvářenky, ty mě vážně lákají :)

    OdpovědětVymazat
  31. já osobně nakupuju Boujois na Parfums.cz. ceny zatím nejlepší, co jsem kde našla, určitě mrkni :)
    Verča

    OdpovědětVymazat
  32. Pořád všude čtu, jak jsou tvářenky Burjois skvělé. Tak jsem si jednu koupila i já, ale ta moje je prostě hrozná. Je zapečená tak "dobře", že nejde vůbec nabírat, takže ten povrch musím vždycky něčím rozedřít, no hrůza. Kamarádka má bohužel stejnou zkušenost. Jinak barva je krásná, proti té nic nemám.
    S čím jsem moc spokojená je makeup Healthy Mix, výborný makeup za slušné peníze.

    OdpovědětVymazat
  33. tuto značku mám strašně moc ráda, tvářenky jsou top:-)

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  34. No, po jejich tvářenkách pokukuji už dlooouho, protože jsou pro mne takové 'posvátné', mám je zapsané jako ty nejlepší a nejhezčí :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Přímo miluju ty zapečené tvářenky, vydrží šíleně dlouho a jsou prostě super, ale například mě nenadchly stíny, které mám, jsou tmavě modré se třpytkami. Děsně práší a jsou málo pigmentované, takže více méně k ničemu.

    http://venusisdiary.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  36. Zatím s touhle značkou nemám žádné zkušenosti, ale uvažuju nad tou tvářenkou.. :)
    Sweet nothing by B.

    OdpovědětVymazat
  37. To odličovací mléko mám ráda, hlavně tu vůni :D :)

    OdpovědětVymazat
  38. Zrovna včera jsem si ve Fannce koupila pudr, protože mi MAC došel a u Ústí není :-( No a je skvělý, vyhladí, voní a vydrží :-)

    OdpovědětVymazat
  39. Mají rozhodně nejlepší tvářenky z dostupných značek:

    OdpovědětVymazat
  40. tuhle značku mám vcelku ráda a vždycky jsem po ní pokukovala :) mám doma tvářenku, ta je pro mě takový malý poklad. co mě od nich také dost láká jsou make-upy a teď i nově jejich vůně, musím je očuchat :D :)

    OdpovědětVymazat
  41. Ta tvářenka od Bourjois nemá chybu. Mám jí už půl roku a vůbec ani neubývá :))

    OdpovědětVymazat
  42. Já ji mám asi tři roky a myslím, že je jednoduše nesmrtelná :D.

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡