Bioderma wknd

Mé milé čtenářky, přeji vám krásný čtvrtek. S článkem o minulém víkendu jsem si dala celkem dost na čas, ale snad mé přípravy budou stát za to. Ráda bych, abyste se všichni mou rekapitulací (alespoň duchem) na chvíli ocitli s námi, v resortu Svatá Kateřina v Počátcích na Vysočině, kam jsem byla pozvána značkou Bioderma. Zároveň bych byla moc ráda, kdyby tento článek posloužil i jako poděkování celému československému zastoupení Biodermy za jejich pozvání na akci, promyšlený program a za to, jak bylo o nás báječně postaráno. 


*Pro ty, kdo vůbec netuší o co jde: Kosmetická značka Bioderma každý rok pořádá zkrácený víkend pro vybrané blogerky, kterým chce poděkovat za spolupráci a zároveň jim představit i své novinky. Měla jsem tu čest a obdržela jsem pozvánku, abych strávila welness víkend (24.-25.5.) plný jógy, pečující kosmetiky, jídla a relaxace a dalších zábavných aktivit. Bioderma myslí na vše, takže jsem měla z Prahy zařízený odvoz až na místo.

K resortu jsme dorazili kolem 1 hodiny. A jak vypadalo okolí a prostředí uvnitř si můžete prohlédnout na následujících fotografiích. V tomto článku jsou fotky jak mé z foťáku, tak přidávám i ty z instagramu, a navíc i vypůjčené od Leonky a Marti, za což jim moc děkuji.






Můj příjezdový outfit: halenka (Gate), hodinky (Fossil), kalhoty (Topshop), boty (Converse). Musím se přiznat, že letos jsem to s oblečením moc nedomyslela. Balila jsem si pozdě večer unavená z práce a nechtělo se mi už moc nad kombinacemi přemýšlet, proto jsem si sbalila klasické jednoduché kousky s tím, že je pak nějak zajímavě zkombinuji. Pop příjezdu jsem ale v cestovní tašce objevila převážně jen černou, takže na žádné velké kombinování to moc nebylo. Ale zas na druhou stranu jsem polovinu pobytu stejně strávila v plavkách a županu, takže mě to zas tolik netrápilo. 

Po vybalení a přivítání se na nás v restauraci už čekal oběd. Chtěla bych moc pochválit obsluhu i kuchaře. Servis byl bez chyby a jídlo bylo naprosto dokonalé. V resortu se specializují na zdravou stravu, takže jsme si užili spoustu netradičních freshů a výborně připraveného masa, ryb i zeleniny. 


Renatčino super tričko a mrkvový krém.


Snap od Leonky :D





Po krátkém poobědovém odpočinku následovala přednáška o slunečním záření, opalování a novinkách. To vše s paní doktorkou dermatoložkou a zastoupením cz i sk Biodermy. Výrobky jsou velmi vychytané. Obdržela jsem některé k vyzkoušení a jeden z nich už denně používám. Určitě se na Kissbooku brzy objeví i v kosmetickém článku.





Po přednášce jsme se mohli jít projít, zaběhat si, dát si něco dobrého nebo welnessit, a poté nás čekala hodina jógy a následné relaxace.







Po józe a odpočinku následovala večeře a po ní volná zábava. Strávili jsme večer na terase a povídali si. Byl to skvělý večer. Kolem 11, kdy už bylo chladněji jsme se přesunuli na pokoj a probírali témata, které jsou pro nás typické. Máme vážně skvělou partu, takže si vždy mám se všemi, co říct. Je skvělé trávit čas s lidmi, kteří sdílí stejné zájmy.







Ráno jsme stávali všichni tak nějak kolem 8 a kolem 9 jsme snídali. Po snídani následoval welness time. Měli jsme pronajatou vířivku na terase, což byl vysloveně ráj - sluníčko, les, lehký větřík, teplá voda, bublinky, obsluha, nápoje. Měli jsme se jako Pretty woman!









Po relaxaci jsme se upravili, sbalili si cestovní tašky a čekal nás opět výtečný oběd i s dezertem. Po obědě jsme natáčeli video pro Biodermu, fotili se a povídali si venku u jezírka ve společnosti milého číšníka, který nám nosil freshe a skvělé domácí zmrzliny. No a kolem 3 hodiny už pro nás přijel mikrobus, a tak jsme se rozloučili a vydali se na cestu domů. Musím se přiznat, že se mi toto místo těžkou opouštělo. Bylo nám tam vážně skvěle.












Loučí se s vámi:

PS: Tohle je snad ten nejdelší článek, co tu kdy byl. Tak snad vás bavil. Vím, že jste si o tomto víkendu mohli dost přečíst už u holek, ale snažila jsem se být upovídanější než obvykle, tak snad jste se ještě dozvěděli i něco navíc. Příště už vás čekají zase nějaké tématické články - více kosmetiky a mých zkušeností. Přeji pěkný zbytek dne!

70 komentářů:

  1. Na co si tim vychloubanim hrajes? A mas fakt hrozny vlasy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach ta lidská závist =D...

      Vymazat
    2. Bože můj ... >.< dej si pár facek

      Vymazat
    3. mě se třeba ty vlasy taky vůbec nelíbí no, jak střih (dlouhé ano, ale ne jak z roku raz dva) tak i ten příšernej "odrost".

      Vymazat
    4. mně se ty vlasy naopak líbí moc, co bych za ně dala! :)

      Vymazat
    5. Anonymní30.05.14 9:49

      Přidávám se, také se mi vlasy nelíbí. Nechci to vyjádřit nějak špatně, ale vlasy sou strašné. A Mia jako blogerka strašně poklesla. Přidávát článek jednou za týden, nebo 14dní nemá význam. Asi by měla své místo opustit a pustit někoho, kdo má na blog opravdu čas a chce se tomu věnovat.
      Tereza K.

      Vymazat
    6. Ehm... Ten odrost je lehká verze ombré stylu ;) Není to sice úplně přesně ombré, ale inspirace z něj. Vlasy jsou pěkné, velice kvalitní podle fotek. Jen snad bych souhlasila s tím, že by se mi líbil nějaký pěkný typ střihu, jen trochu pro oživení :) Ale to je už na každém, co mu vyhovuje.

      Vymazat
    7. anonyme, kam by měla koho pustit? :))) hustý

      Vymazat
    8. další závistivec :-) jak trapné

      Vymazat
    9. Můžu vám říct, že Mia má ty nejkrásnější a nejzdravější vlasy, jaké jsem kdy viděla. Závist je tedy na místě. :))

      Vymazat
    10. Také souhlasím s tím, že dávat článek jednou za 10 dní nemá cenu. Chápu období zkouškového a i to, že ne vždy má člověk tolik času aby se mohl věnovat všemu, nicméně asi opravdu na blog nemáš čas, protože co tě tak sleduju tak opravdu nic moc nového v poslední době se na blogu neděje. A říkám to v dobrém určitě ne jako nějaký výryp ;)

      Vymazat
  2. Tééda, to je jako ve snu! Krásně jste se měly :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dala sis docela na čas.... a máš ten článek nejhorší.Nic, co bychom se nedozvěděli už odjinud.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee ty jsi milá. Taky ti přeju hezký den.

      Vymazat
    2. Ale být to plné drbů nebo pomlouvání, byl by to článek nej, že? Vy jste vážně vtipní :) Žít jenom ze zloby a zášti, jak vás to může bavit.
      Četla jsem články na ostatních blozích, tenhle není vůbec horší. Je stejně dobrý jako zbytek :)

      Vymazat
  4. Miluju tebe a Leu.:-) A jsem uplne nadsena ze jste kamaradky. Prala bych se bavit s vami. Urcite bychom si rozumneli! :-D :-) Eliška

    OdpovědětVymazat
  5. Miunko, vypadá to tam báječně, je vidět, že jste si to všechny parádně užily :) Ta halenka z Gate je nádherná <3

    OdpovědětVymazat
  6. Článek super, akce super, ale nejvíc mě zaujaly fotky s jídlem to je dokonalé :)) Jo a vířivka, bych si zašla :)

    OdpovědětVymazat
  7. Museli jste si to parádně užít:))) Takové odpočinutí a zároveň zábavy s holkami, které vlastně zajímá to samé:)) A skvělé fotky♥

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to tam vážně skvěle a hlavně to jídlo! Muselo to být strašně fajn a ta výřivka je fakt bomba =D. Jinak ti to moc sluší =).

    OdpovědětVymazat
  9. Co měla Rendy na tom tričku napsáno? :) Jinak krásné fotky ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Vy jste se měly jako v ráji :-))) Hned bych to brala! Takový parádní relax <3

    Moc ti to slušelo!

    OdpovědětVymazat
  11. nádherné prostředí :) moc ti to sluší a líbí se mi tvá rtěnka :)

    OdpovědětVymazat
  12. Parada, sla by som hned! (Najma ked sa teraz divam z okna ako chčie :DD) Mas uzasne vlasy, reportaz z akcie je fajn a zavistlive slepice neries :))
    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  13. To muselo byt super!

    http://nikakaworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. vypadá to na super místo :) Mohla bych se zeptat, odkud máš prosímtě ty béžové šortky? Jsou opravdu nádherné!! Jinak moc pěkný článek..

    OdpovědětVymazat
  15. Strašně ti to sluší, je vidět že jste si to všechny parádně užily :-)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  16. Musely se všechny zúčastnit jógy? Jako vegetarián by se tam človek asi moc nenajedl, že? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, že najedl :). Pokud měl člověk nějakou dietu, nebo něco nejedl, tak ti nabídli něco jiného, aby ti vyhověli :)

      Vymazat
    2. Ten kdo byl vegetarián, tak to nahlásil předem a dostal něco jinýho .)

      Vymazat
    3. baby zo SR su veganky a mali podla toho pripravené jedlo :)

      Vymazat
  17. Bioderma ví, jak si blogerky hýčkat :) Muselo to být vážně perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  18. Je vidět, že jste si to náramně užily :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Bylo to super, jela bych zas! :D <3

    OdpovědětVymazat
  20. měli jste se jako v ráji! :)

    Můj blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  21. preco neuvadzas aj slovenske blogerky? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč bych měla? :)

      Vymazat
    2. Ako zúčastnenú blogerku ma takýto postoj trošku mrzí, bola to ČR/SK akcia a nemám pocit, že by naše SK blogy české čitateľky nečítali a nezaujímali ich. Bohužiaľ ty nás však asi nevidíš ako dosť seberovné na to, aby si sa o nás aspoň zmienila.
      Ale článok i fotky máš veľmi pekné, myslím, že si pekne vystihla atmosféru, ktorá sa víkendom niesla.
      Veronika

      Vymazat
    3. Anonymní02.06.14 0:34

      Myslim si ze neni jeji povinnost uvadet sr blogerky. Je mi jasny ze by se vam reklama u cesky nejctenejsi blogerky hodila ale je to jen jeji vec o cem se na svym blogu zmini. ;-) divny ze jste to nepsali i jinym cz blogerkam na blog. Protoze vas neuvedla zadna z tech co sleduju :-) s.

      Vymazat
    4. Mia: pretoze sa zucastnili. Pises o urcitej akcii a neuvadzas polovicu zucastnenych ako keby tam ani neboli! Slovenske blogerky takmer vsetky uviedli aj ceske. Takyto pristup mi pride maximalne pohrdavy, ignorantsky a povysenecky. Potvrdzuje to aj tvoja reakcia - namiesto odpovede otazka.

      Anonym: mas pravdu, ze to neuviedli ale ja som sa viacerych pytala preco, pisala som to viacerym - mozes si to skontrolovat. A pozri sa...vadi to mne. osobne som sa nezucastnila, pretoze som mala vtedy ine povinnosti. A kedze som sa nezucastnila, tak by mne osobne linkovanie slovenskych blogeriek nijak nepomohlo, prave naopak, zvysilo by to sledovanost konkurencnych blogov. No aj tak si myslim, ze to skratka nie je spravne.

      Vymazat
  22. Jeden z nejlepších a nejdelších článků co jsem na biodermawknd četla !!!!! <3

    OdpovědětVymazat
  23. Už jsem to psala i jinde, určo to bylo super. Vypadá to skvěle, prostředí, to jídlo, zkrátka paráda a v dobrém zavidim. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  24. Vypadáš skvěle a u nás na Vysočině je vždy nádherně :-) byly jste kousek od mého bydliště a úplně jsi mě navnadila navštívit resort s přítelem :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Úplně super lifestyle reportáž, umíš skvěle vystihnout atmosféru, je vidět, že jste si to užily! Jinak vypadáš jako vždy dokonale a black/white kombinace ti sluší. Zaujaly mne ty kraťásky, roztomilý jsou :-)!

    OdpovědětVymazat
  26. Miuško zas dokonalý článek. Jak ty to děláš ? :D Prostě mi moc vyhovuje tvůj styl psani a ty fotky jsou vždycky tak krásné. A ikdyž moc článků si nepřidávala nebo ne moc prostě jak ti to vyjde s časem a chápu, že učit je důležitější, ale o to víc se vždycky těším na další článek a mám z něj větší radost :)měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leno, děkuji ti za tvůj úžasný komentář! <3 Moc si tvé podpory vážím.

      Vymazat
  27. Anonymní30.05.14 1:28

    Na tý společný fotce-poslední ta holčina úplně v pravo -chápu správně,že to je ta Rendy z Ordinary ?

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj Mio, moc krásně to tam vypadalo! Odkud máš prosím ty kraťásky? Hrozně ti to v nich sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě teda vypadají jako nějaké látkové plenky, brr :-(
      Jinak proč je ve všech slovesech měkké i? Oni tam byli i nějací blogeři? :-)

      Vymazat
    2. Verunko, plenky jsou ze Zary. :D A medvidatko, píšu měkké i, protože to píšu jako my všichni. Snad to přežiješ. :)

      Vymazat
  29. Děkuji za komentáře! <3

    OdpovědětVymazat
  30. Můžu se zeptat co máš na sobě za rtěnku na fotkách s puntikatou košilí?:) Je bombová :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by mě popravdě taky dost zajímalo :). Snad se to dozvíme a třeba pak i okopčíme :)

      Vymazat
    2. Stay mate smoothing lip polish v odstínu 060 od Catrice. :)

      Vymazat
  31. Waaau to je nádhera! Chci tam být taky příště!!! :D <3

    OdpovědětVymazat
  32. články o těchto akcích mám strašně ráda, takže ač jsem o Bioderma víkendu četla už x-krát, stejně mě to baví :)

    OdpovědětVymazat
  33. Nádhera, to ti závidím :)

    OdpovědětVymazat
  34. Nádherné fotky! Museli jste se mít úžasně. :)

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj Mio, mohla bych se zeptat, odkud máš prosím ty fuchsiové plavky?

    OdpovědětVymazat
  36. Waaau to je nádhera!takovéhle lánky jsoi nejhezčí a pěkné:) moc ti to na nich sluší:)

    OdpovědětVymazat
  37. Pekný článok. Takéto akcie sa mi veľmi páčia a veeeeeľmi ma lákajú. Určite to musí byť parádne strávený čas :)
    Myslím si, že si to blogerky zaslúžia. Raz za čas takéto hýčkanie.
    Tá prednáška o opaľovaní by ma zaujímala, lebo ja sa opaľovať nemôžem, takže by som sa tam možno dozvedela niečo zaujímavé ako nato neopaľovať sa :D
    Taktiež som zvedavá nato video čo ste nahrávali :)
    Nedá mi nepovedať, radšej menej článkov a takto krásne kvalitné ako keby si mala prispievať každý deň s debilinami :) Len tak ďalej Miuš možno závistlivci prasknú ako nafúknuté žaby :P

    OdpovědětVymazat
  38. Krásne narodeninky prajem :)

    OdpovědětVymazat
  39. takový odpočinkový víkend by mi bodl :) jste skvělý kolektiv!

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡