Lush goodies

Dnes jsem si pro vás připravila pár doporučení na výrobky od čerstvé a ručně vyráběné kosmetiky britské značky Lush. Tuto kosmetiku mám ráda a používám již několik let. Mám v ní své stálice, ale ráda zkouším i novinky. Za několik dní vám určitě povím o limitkách, které má Lush pro nás přichystané, ale teď bych se ještě ráda věnovala produktům, které jsou celoročně k sehnání, jak v prodejně, tak i na eshopu.
Na fotce můžete najít náš "stoletý" a nesmrtelný kaktus, balíček Tutti Fruity, který jsem obdržela jako dárek od PR Lush ČR (o druhý balíček jste mohli soutěžit tady) a několik výrobků, které jsem si pořídila jak v ČR, tak i v Německu, a nestihla je vám doteď ukázat.
Fair trade foot lotion je chladivý krém na nohy. Kromě toho, že je žvýkačkově růžový, voní po mátě, což mému nosu úplně nelahodí, ale díky jeho účinkům bych si ho stejně koupila znovu. Je doslova balzámem pro unavené nohy. Krásně je ochladí a prokrví. Po dlouhém dni, stráveném na podpatcích, není nic lepšího!
Mask of magnaminty je má stálice. Nově jsem si na zkoušku pořídila samo-konzervační (dá se stále sehnat v nové i staré verzi) a nejspíš se po spotřebování vrátím k té původní verzi. Sice tahle neobsahuje žádné syntetické látky, ale ta stará verze po několika minutách zaschne a při smývání nahradí i peeling, což tato nová bohužel nesvede. Jinak je to nejlepší maska, jakou jsem kdy měla! Krásně pleť vyčistí, probudí a rozzáří.
D'Fluff do obchodů přišel celkem nedávno. Jde o našlehaný jahodový krém na holení. Pěkně voní (jako Strawberry feels forever, pro ty, kdo znají Lush vůně) a funguje jak má. Je praktický a snad i dlouho vydrží.
V německém Lushi jsem si nechávala radit s péčí o vlasy a dostala jsem k vykoušení dva štědré vzorky šamponu Big. Už konečně vím, co na něm všichni mají. Je naprosto skvělý! Vlasy po umytí ihned získají na objemu, krásně se lesknou a hlavně úžasně voní. Na můj vkus je celkem dost drahý (495 Kč za 230 ml), ale vzorky mě přesvědčily o tom, že ho potřebuji. Obsahuje mořskou sůl, řasy, kokosový olej, citrony, limety, neroli, vanilku a pomerančový květ. Rozhodně si zajděte minimálně pro vzoreček.
V Tutti Fruity balíčku najdete dva velmi svěží produkty, a to sprchový gel a mýdlo.
Mýdlo Miranda je jako stvořené pro všechny milovníky svěžích ovocných vůní. Obsahuje kiwi, bergamot, ylang ylang a jalovec. Údajně má její vůně působit antistresově a relaxačně. A voní vážně silně (a krásně)! Voní z rukou i po umytí, provoní skříň i celou koupelnu. Společně ještě s Honey I washed the kids a Rock star se řadí mezi mou top trojku Lush mýdel.
No a sprcháč Happy Hippy je jedním z nejznámějších produktů od Lushe vůbec. Mám ho ráda. Je svěží, voňavý, po ránu opravdu probudí a zvedne náladu. Vyrábí se z růžových grepů a může se používat jak na tělo, tak i na vlasy. Je stálicí i v mé koupelně, protože občas taková ranní vzpruha celkem přijde vhod.
A jaký produkt od Lush jste naposled vyzkoušeli vy?

28 komentářů:

  1. Mio, ten krem na holeni funguje na principu depilacniho kremu, nebo jen misto peny na holeni a musi se stejne i ziletkou? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nefunguje jako depilační krém, je to krém k usnadnění holení (prostě místo pěny). Já měla od Lushe jiný krém na holení a bylo to akorát pro zlost, hrozně ucpával žiletku. Proplachování, jak Lush radí na svých stránkách, nefunguje, jelikož krém je mastný a obyčejná voda ho nespláchne.

      Vymazat
  2. Všechny produkty vypadají skvěle :) Už si taky musím něco z Lushe objednat :) Třeba něco přinese ježíšek :D
    Coffee with milk and two sugars

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Mio!

    Nedávno jsem vyhrála právě od Tebe balíček s Lush výrobky, moc děkuji!
    Před tím, jsem kromě koupelnových bomb žádné mýdlo nevyzkoušela a teď určitě začnu..
    A to rovnou maskou a šamponem Big :)

    Dík za tip

    C.

    http://theclarkysworld.blogspot.cz/2014/09/koupani-s-lush.html

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem od Lush ještě nic nezkoušela, protože jsem na ten obchod ještě nenarazila. Jen když jsme byli ve Vídni, tak jsme kolem něj procházeli, ale to jsme zase mířili na vánoční trhy, tak nebyl čas. Ale mrknu na ten jejich e-shop, protože tahle značka mě fakt láká :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Ja momentalne zazivam Lush euforiu a najradsej by som ho mala cely doma. :D Najviac mi vyhovuje tak ako tebe prave Mask of magnaminty, ale mam rada aj Tea tree water. :) O dva tyzdne idem do Viedne a urcite sa zastavim po Big sampon, ten uz chcem vyskusat celkom dlho. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Musím říct, že všechno vypadá přímo fantasticky ♥! Od Lushe se chystám pořídit zase jednou nějakou vlasovou kosmetiku :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Nedávno jsem vyzkoušela masku Mask of magnaminty. Bohužel mně vůbec nesedla. Hrozně mi podráždila pleť. Je to škoda, protože jsem na ni slyšela tolik pozitivních reakcí. Ale docela mě láká pořídit si od této značky nějaký parfém.
    www.denikzanetym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Šampon vypadá dost lákavě, přestože ten na objem zrovna potřebuju nejméně. Hrozně moc bych chtěla vyzkoušet sprchový gel Twilight a Snow fairy, o kterých jsem slyšela, že jsou úžasné, tak snad někdy pokud je ještě najdu ve "stocku".

    OdpovědětVymazat
  9. Voňavý obchůdek Lush jsem si zamilovala. Mask of magnaminty dobře znám, ale také nedám dopustit na Válečníka. Tato značka nabízí spoustu pokladů.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Já Lush naprosoto miluju, nejradši mám Retread - vlasový kondicionér. Vlasy jsou po něm nádherně lesklé a silné.

    OdpovědětVymazat
  11. MoM maska je nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám Lush hrozně ráda, často tam nakupuju :). Mask of M. jsem měla a byla fajn, ale za mě je mnohem lepší Zelinka, ta je fakt zázrak!

    OdpovědětVymazat
  13. Od Lush jsem vyzkoušela pouze Mask of magnaminty. byla jsem s ní spokojená, ale asi jsem čekala větší zázrak. Nicméně už je to dlouhá doba a ráda bych si jí koupila znovu! .)

    OdpovědětVymazat
  14. Od Lush jsem vyzkoušela již mnoho věcí a vždy jsem měla hrozně velká očekávání, ale nakonec se vždy dostavilo zklamání :(

    OdpovědětVymazat
  15. Big šampon jsem pár dnů zpátky konečně spotřebovala. Nevyhovoval mi, protože mi sůl furt padala z hlavy a vůbec se nestihla rozpouštět. A za ty peníze je škoda, když mi půlka spadá z vlasů :( Jinak ale božsky voní :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ach, moje srdce miluje Lush, budu si muset udělat brzy radost a zase něco pěkného pokoupit. Už dlouho jsem od nich nic neměla, mám totiž stoleté zásoby všeho možného a protože se budu na jaře stěhovat, chci těch zásob spotřebovat co nejvíc a nepořizovat další :)

    Souboj řasenek: L´oréal vs. Maybelline

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadají skvěle, taky bych chtěla vyzkoušet některý z nich .)

    OdpovědětVymazat
  18. Já nevyzkoušela ještě vůbec nic.. Ale ráda bych zkusila nějakou masku na obličej, možná časem :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Najviac ma zaujala asi Mask of magnaminty. To ako si to opísala je ... no ja ju musím vyskúšať! :DD
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
  20. Tu pleťovou masku používám taky a nemohu si jí vynachválit..občas si sice koupím i jiné, ale tuhle mám pro jistotu doma vždycky :) Výborný je také Let the good time roll..takový čistící peeling, který úžasně vyčistí pleť a voní po skořici :) Ještě jsem vyzkoušela pár přípravků na vlasy a oční krém, který také nebyl vůbec špatný. Celkově mám Lush moc ráda a každoročně si objednávám balíček k Vánocům :)

    OdpovědětVymazat
  21. Jak jsem Ti už říkala ta nová samo-konzervace té masky mě fakt štve! Vůbec s ní ted nejsem spokojená ... a to jsem jí měla tak ráda :(

    OdpovědětVymazat
  22. Chci rozhodně něco z LUsh vyzkoušet :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Vypadá to fakt skvěle ale ještě jsem nenarazla na něco, co by udělalo Bum a já bych to nutně potřebovala znova a znova :)

    OdpovědětVymazat
  24. Lush mám ráda, ale na můj vkus je dost drahý

    OdpovědětVymazat
  25. Já od Lush miluju mýdlo Honey I Washed The Kids a pak sprcháč It´s Raining Men - nádherně voní. A pak ještě masážítko s čokoládou Soft Coeur. S Lushem jsem se seznámila poprvé, když mi přítel dovezl valentýnský balíček, který obsahoval toto vše a ještě tělový pudr, jako dárek ze svého pobytu v UK. Od té doby jsem si tyto výrobky zakoupila už několikrát. L.

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡