Black sandal heels

Chtěla bych vám dát rychlý tip na nákup perfektních sandálek. Jsou z umělé černé kůže, a díky silnějšímu podpatku, i neskutečně pohodlné. Mám nohu velikosti 38 a nebylo třeba brát si menší. 38 mi sedí naprosto perfektně. Noha mi nikde nevyčuhuje a je v botě tak akorát napevno, jak by měla být. Koupila jsem je včera (ve čtvrtek) v Reserved (v Palladiu) za 1100 Kč a měli jich tam dost. A dívala jsem se, že na eshopu stojí dokonce o dvě stovky méně. Pokud vám takový pár v botníku chybí, určitě se na ně skočte podívat.
sandals from Reserved

33 komentářů:

  1. Ty vypadají vážně dobře :)) Hlavně se mi líbí to, že jsou na takovém tlustém podpatečku :_D

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. Sú pekné, v jednoduchosti je krása:) **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsou boží! Mám pohodné ze Zary, ale tyhle jsou snad ještě lepší! :D

    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat
  4. vypadají dobře, a určitě jsou pohodlné, ale ten podpatek je na mě až moc tlustý:(

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsou nádherné! Miluju obchod Reserved ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Celkově nevypadají špatně, ale ten podpatek je moc tlustý a docela široký pásek okolo nártu taky nebývá příliš lichotivý. A 1 100 Kč za nekožené boty je dost, myslím, že začínají ( každopádně za chvíli 100% budou) klasické velké letní slevy, tak bych raději s nákupem počkala. Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych tolik za nekožené boty z Reserved nedala. Jsou pěkné, ale né tak moc úchvatné, že bych je musela mít

      Vymazat
  7. Moc hezke :) Ja mam ted teniskove obdobi a podpatky jsem na sobe mela naposledy na plese v lednu :) ALe urco se tesim na outfit ..
    Lenny Mali i Danmark

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé ty jsou krásné, ale pro můj vkus moc drahé, třeba je zlevní a nakonec skončí i v mém botníku, protože jsou vážně nádherné :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz
    Katty

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadají úžasně !! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ty jsou krásné a fokonce i vypadají pohodlně! Dej vědět, jak se v nich chodí! ;)

    Happy Weekend! ♥

    THE KAWAII PLANET

    OdpovědětVymazat
  11. Podpatek vypadá šíleně mohutně, plus ten silný řemínek... nevím no, dle mě je 1100 hodně přitažené za vlasy. Ale zase chápu, že právě díky podpatku musí být na noze pohodlné.

    OdpovědětVymazat
  12. Tie budu pekne stipat, krici z nich umelina a lacnota. Remienok okolo nohy by mohol byt tensi, no ja neviem, myslim, ze v kvalitnej obuvi by si vybrala krajsie.

    OdpovědětVymazat
  13. ahoj, tu krásnou kabelku z minulého článku už v Camaieu nemají :D oplakala sem to
    botičky vypadají krásně, na mě bohužel moc vysoké

    http://dneskafotim.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Jsou paradni, takove boty jsou nejpohodlnejsi!:)

    OdpovědětVymazat
  15. Jsou opravdu moc hezké,ale na mě moc velké podpatky.

    OdpovědětVymazat
  16. Moc pěkné, jen je škoda, že nejsou kožené.

    OdpovědětVymazat
  17. Tak ty jsou boží! Dneska jsem si pořídila podobné, ale béžové na trochu nižším podpatku a jsem také moc spokojená :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Jéé, ty jsou nádherné! :))

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to už áno :) Sú veľmi pekné a naozaj si si dobre vybrala. Chválim výber. Vysoké opätky zaručia pohodlné chodenie a čierna farba sa hodí ku všetkému. Sandálky vyzerajú veľmi letne a neodolateľne

    To najlepšie pre ženy tu :)

    OdpovědětVymazat
  20. za 1100 nekožené,děs.na mě moc vietnamské :-) radši bych si připlatila a koupila elegantnější kožené.

    OdpovědětVymazat
  21. Mio, jsou naprosto boží! Kdybych neměla nohu 44, hned do nich jdu! :D

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡