Day off with my girls

Přestože jsme si s holkami daly v úterý o všeho "day off" a domluvily jsme se, že tento den strávíme spolu, tak i tak jsem musela pár fotek přece jen vyfotit, abych se o tom s vámi mohla podělit. Mezi vlogery a blogery mám spoustu skvělých kamarádů - máme si většinou dost co říct, a tak spolu často trávíme čas i mimo blogerské/vlogerské aktivity. A v úterý jsme se s Léňou, Lindou, Zuzkou a Míšou domluvily, že zajdeme na něco dobrého a uděláme si procházku po Praze. Měla s námi jít i Teri, ale ta si momentálně užívá na Mallorce. Naší první zastávkou byla restaurace Joy burger, kterou najdete v Celetné - jen pár kroků od Prašné brány. Já jsem si dala barbecue burger a byla jsem z něj úplně plná. Byl výborný, ale možná by mi stačila i poloviční porce. 

Po jídle jsem vymyslela takovou aktivitu, kterou jsem se inspirovala u Blogesek - uvázaly jsme si s holkami "friendship karma" náramky. Ať si říká kdo chce, co chce. My jejich účinnosti věříme a měly jsme z nich prostě radost. Teda až na Lindu, ta ho po pár minutách skoro ztratila, když se jí sám od sebe rozvázal a dělala si srandu, že bude za chvíli po ní. :D

Poté jsme se přes Karlův most vydaly na Kampu, kde jsme měly první odpočinkovou zastávku, a tak jsme se stihly i párkrát vyfotit. V ten den bylo šílené vedro. Bylo to spíš na leháro k vodě, než na takovou turistickou akci. 
 

Před výšlapem na Petřin jsme se šly posilnit do Angelata na Újezdě, kde mají tu nejlepší zmrzlinu široko daleko. Konečně jsem ochutnala příchuť jasmínová rýže a byla jsem úplně v ráji. Definitivně má oblíbená (s pistáciovou)! 

Na cestu na Petřín nevzpomínám úplně ráda. Udělala jsem totální hloupost. Frajeřila jsem (když to holky poctivě všechno obcházely po cestách), že půjdu zkratkou a počkám na ně nahoře, a ještě jsem vtipkovala, že když už se nepotkáme, tak ať mi na hrob použijí tu selfie, co má nejvíc likes. To jsem neměla dělat. :D Šla jsem totiž "zkratkou" /cestou/ určenou k vysoké turistice. Holky na mě samozřejmě přes čtvrt hodiny čekaly (ještě, že máme ty telefony). Přišla jsem naprosto splavená, vyčerpaná, na sebe naštvaná a funěla jsem jak mops. Nakonec jsem se sobě zasmála, ale příště už žádné zkratky a tak podobně. Břicho mě z toho píchá ještě teď, když si na ten výšlap vzpomenu.
 Ještě, že jsem s sebou měla alespoň batoh!

Na Petříně jsme chvilku relaxovaly. Fotily se v zahradách. 
Dolů jsme to sjely lanovkou a L. a L. se od nás už bohužel musely odpojit.

No a my tři jsme spolu strávily večer v Bistru proti proudu (v Karlíně). Byly jsme tu poprvé a úplně jsme si bistro zamilovaly. Mám ráda takové minimalistické relaxační kavárny. Navíc tady se mi moc líbí i jejich nabídka. Mají tu dost věcí, které jinde nemají. Například zmrzku z Angelata, thajskou polévku nebo jejich proslulý makový cheesecake!

Moc jsem si úterek užila a doufám, že něco podobného brzy zopakujeme. 
A co vy, vyrážíte také s kamarády na podobné jednodenní výlety?

18 komentářů:

  1. páni to je skvěle jde vidět že sis to z holkama užila krásní článek

    OdpovědětVymazat
  2. Jé to je super :) To Vám moc závidím, já to mám do Prahy bohužel děsně daleko a celkově u nás není moc hezkých kaváren. A navíc další (můj) problém, tak nemám s kým moc chodit ven, haha. :D Nicméně ve čtvrtek jedu s přítelem do Prahy kvůli jeho vysoké, tak se už nemůžu dočkat O:)

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně takovéhle akce miluju.... Den jen pro mě a kamarádku, nákupy, popovídání, mlsání, to je moje :)

    OdpovědětVymazat
  4. To musel být skvělý den také bych si to šíleně užila :D ikdyž cestou na Petřín bych v takovém vedru asi umřela :D

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Jeee super naplanovaty vylet. Skvele fotky.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Viac kozmetických článkov =)

    OdpovědětVymazat
  7. Jé :) To je krásný, muselo to být strašně super.:) a na ten burger musím někdy zajít!

    OdpovědětVymazat
  8. Páni .. to vyzerá na super deň :) Krásne fotky ...
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. To musel být super den! A na to zmrzlinu si konečně musím zajít :).

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky, ty náramky jsou super nápad :)

    EVA HEARTS LIFE

    OdpovědětVymazat
  11. Ta zmrzlina vypadá paradne! Musím na ní zajít až někdy budu v Praze :)

    OdpovědětVymazat
  12. Do joy burger se chystam uz dlouho, tak snad se konecne rozhoupu! :) A ty naramky jsou opravdu skvely napad! :)

    www.worldneedswomen.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to musel byť skvelý deň. Ja momentálne príliš nemám s kým chodiť na takéto výlety, keďže všetci pracujú a nemajú čas. Ale aspoň cez víkendy sa nám občas podarí niečo podniknúť :)

    Blonďavá Potvora-GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  14. Takový den bych si rozhodně užila :) Moc hezké fotky, všechny jste krásně oblečené.

    OdpovědětVymazat
  15. V Praze je krásně a vám navíc vyšlo počasí. Muselo to být super

    OdpovědětVymazat
  16. Ten burger vypadá výborně. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherné fotky Mio 😊!
    Je vidět, že jste si to užily, vypadá to suprově.

    http://nellylove99.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡