Almost all black everything

Ahoj všichni! Děkuji Vám za skvělé ohlasy k článku o Sephora tiskovce. Hodně Vás zajímaly ceny a tak dále, takže se určitě můžete těšit na nějaké pokračování. Mám k dispozici tiskové materiály, takže připravuji přehled toho nejlepšího, včetně doplňujícího infa a přehledu o cenách. Dnešní fotky jsou právě ze dne, kdy jsem šla na tiskovku. Myslela jsem si, že ani nebude čas se fotit, jelikož jsem pak měla v plánu zajít s Domčou a Domčou (:D) na kávu do EMA esppresso baru a později byla v plánu večeře, ještě společně s holkami z Czech chicks. Ale stihly jsme toho víc, než jsme předpokládaly. S mojí Domi je stejně radost fotit. To je cvak cvak a je hotovo. A jsem si už stoprocentně jistá, že se mi fotky budou líbit. Jinak, ještě se musím přiznat, že jsem si tento šedý top s rozparkem půjčila od sestry. Je fakt super. Musím si něco podobného pořídit taky. Ale teda výběr rtěnky se mi moc nepovedl. Na fotkách se mi zdá taková mrtvolná. Příště půjdu zas do něčeho výraznějšího, jako třeba dneska, kdy nosím krásnou červenou, kterou Vám brzy ukážu! Přeji Vám pěknou sobotu.

Long top Zara
Cropped sweater Orsay
Coat Vero moda (Answear)
Skinny jeans, necklace, bracelet, bag Topshop
Watch Jet Set
Shoes Deichmann
Lipstick Urban Decay Matte revolution /Stark Naked/

photo credit: Dominika Lukášová

46 komentářů:

  1. Miuš ty jsi prostě kočka!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Černá ti moc sluší. Působí na Tobě hrozně elegantně. Rťenka se mi taky opravdu moc nelíbí, ale to může hodně zkreslovat na fotkách.

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, Mio, jsi kočka! ♥ Praha ti maximálně svědčí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná, jako vždy.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Outfit parádní, jen mi trochu skřípou zuby z tý angličtiny v nadpisu :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co je na nom zle? :O

      Vymazat
    2. Almost all tohle spojení je krkolomne a nepoužívá se i když v překladu do češtiny se to může zdát v poradku, spíš by se tam hodilo jen almost black

      Vymazat
  6. Podľa mňa je rúž skvelý, presne takýto odtieň si plánujem kúpiť! :)
    A máš pravdu, top vyzerá skvele, ale najviac sa mi aj tak páči kabelka <3

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásná! Pěkný outfit :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný jednoduchý outfit :)

    OdpovědětVymazat
  9. Sluší :) Náhodou mně se líbí i rtěnka, i když bych spíš řekla, že máš jen nějaký balzám :)

    OdpovědětVymazat
  10. Černé není nikdy dost, kord když ti to v ní tak moc sluší :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj :) Můžu se zeptat, zda jsou ty boty z letošní kolekce nebo jsou koupené třeba minulý rok? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou z minulého roku, ale viděla jsem je tam i letos! :)

      Vymazat
  12. tyhle boty se snažím sehnat už od loňské zimy, byly pro mě láskou na první pohled :) takže hned jdu na Deichmann eshop a kupuju je! :D

    OdpovědětVymazat
  13. ja sa snažím už zakomponovávať počas chladných dní aj iné farby ako čiernu, resp. šedú, ale toto vyzerá super :)
    a máš krásne vlasy,práve som sa dala ostrihať, takže sa mi veľmi zacnelo.
    a rúž je tiež super, ja v poslednej dobe preferujem farbu, ktorá mi hlavne zvýrazni prirodzenú farbu pier.

    OdpovědětVymazat
  14. Boží outfit! Sluší ti to :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  15. ta poslední fotka je dokonalá! moc ti to tam sluší :))

    JULI JULI blog

    OdpovědětVymazat
  16. Tie boty sú super :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  17. Krásný outfit, tobě sluší snad vše. :) Mimochodem, máš naprosto dokonalé vlasy. Uvažuji nad tím, že bych si taky nechala udělat balage. <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Já půjdu určitě brzy znovu. :)

      Vymazat
  18. Moc krásný a elegantní outfit :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Tak tento outfit se Ti opravdu maximálně povedl, černá ti vážně moc sluší! Navíc tu máš také perfektní vlasy, takže palec nahoru :-)
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  20. Tak tenhle outfit se mi strašně líbí! A nemyslím si, že ta barva rtěnky je "mrtvolná". Naopak se mi líbí, sedí k tvým rysům v obličeji :)

    OdpovědětVymazat
  21. Taky na mě rtěnka nepůsobí mrtvolně, podle mě super nude rtěnka pro každodenní nošení :-) Moc Ti to sluší, ten top za ZARY je TOP! <3 :D

    Klára
    NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Super outfit, máme stejné boty :)))

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  23. Budem asi jedina, ktora nevyslovi nadsenie...pretoze
    -cierna je podla mna na Teba velmi tvrda farba
    -je velmi tazke odfotit celocierny outfit tak aby na fotke nebola iba cierna "machula" (ano je tam aj kusok oblecenia, ktory je sivy, ten tomu ale tiez nepomaha)
    Ruz je podla mna v pohode, vyzera to teda skor ako balzam :-). Viac by sa dalo posudit, ak by aspon jedna fotka bola "portretova".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za super konstruktivní kritiku! :)

      Vymazat
  24. Opět krásné fotky, Domča prostě umí :) Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  25. mne ta rtenka neprijde nijak spatna, slusi ti :) a vzdycky tise zavidim tvoje vlasy, mas je proste nadherny :)

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
  26. Úžasný článek i outfit, stylem jsi fakt na úrovni severských blogerek, které miluju. Černá a šedá, vrstvení, to je přesně můj styl. Ta rtěnka je podle mne hezká, i když k tvrdé barvě jako je černá by to možná chtělo něco barevnějšího. Tobě sluší vše, to může říct málokdo. Mám radost, že jsou teď články na Kissbooku častěji, protože mne moc baví a těším se na ně! :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Jsi krásná :-) mužeš si dovolit nosit vše černé, když máš blond vlásky :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj Mio!😘moc ti to sluší!💖💖😍ctěla bych tě vidět💜😉Nelinka (noc je ještě mladá)😂😂😂

    OdpovědětVymazat
  29. Opravdu ti to moc sluší. :)) ... máš krásnou kabelku

    Style in the words

    OdpovědětVymazat
  30. Děkuji Vám všem za komnetáře! :)) Udělaly mi velkou radost.

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj Mio, na tvůj blog se vrací s nadšením, protože tvé články jsou opravdu propracované a fotky skvělé kvality. Tento Outfit se mi líbí nejvíce ze všech, co jsem kdy viděla na tvém blogu. Jen tak dál. Máš skvělý styl !

    miroslavahadova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡