M∙A∙C #VivaGlam Ariana Grande


Asi si ani nedokážete představit tu radost, když máte doma něco, co má jít až za týden do prodeje. A ta radost se u mě ještě znásobila z toho důvodu, že jde o limitku Viva Glam by Ariana Grande. (Zpěvačka) Ariana při této příležitosti navrhla rtěnku a lesk na rty, přičemž každá koruna z prodeje putuje na pomoc ženám, mužům a dětem postiženým virem HIV. Rtěnku (550 Kč/20 EUR) a lesk (490 Kč/19 EUR) zakoupíte od 1.února, a to ve všech prodejnách MAC cosmetics v ČR a SR (lze si nechat zaslat i z obchodu na dobírku).







Co mě ihned zaujalo, když jsem objevila první spoilery, byly odstíny. Páni, vždyť jsou tak odlišné! Jakmile se však ke mně dostala tisková zpráva, hned mi to došlo. Ari navrhla lesk, kterému říká "Good girl" a rtěnku, kterou nazývá "Bad girl", což se mi neuvěřitelně líbí, protože to k ní prostě sedí.


Lesk na rty (lipglass) je světle růžový lesk se zlatými a růžovými miniaturními třpytkami, které na rtech nejsou příliš viditelné. Lesk jemně zesvětlí přirozený odstín rtů. Je příjemný a vypadá podle mě moc hezky. Vydrží asi dvě hodiny, poté se musí doplnit, ale to pro Vás určitě nebude žádným překvapením, vzhledem k tomu, že jde o lipglass.



Rtěnka je matná. Má satin finish. Její odstín se zdá velmi tmavý, ale na rtech je světlejší. Připomíná mi švestky. Tmavé švestky se studeným odstínem. Její výdrž je tak pětihodinová. Může být i vyšší, pokud rtěnku precizně nanesete pomocí štětce a použijete konturku (jakoukoliv jako podklad nebo nějakou průhlednou fixační).


Já tímto článkem děkuji týmu MAC za poskytnutí produktů k recenzi. Mám z nich velkou radost, protože mám velmi ráda Arianu, což určitě víte, pokud mě nějakou dobu sledujete. Lesk je naprosto neutrální a doporučila bych ho úplně všem. Lesky se vrací, navíc tento je velmi přirozený a dělá hezké rty. Rtěnka je moje srdcovka. Tyto tmavší odstíny mám velmi v oblibě. Myslím, že potěší všechny odvážné ženy a milovnice matných produktů na rty. Navíc oba produkty, jako je u MAC zvykem, moc pěkně voní. A v neposlední řadě přispějete na velmi aktuální věc, a tak při každém nanášení rtěnky nebo lesku můžete mít super pocit, že i vy jste svým finančním příspěvkem pomohli.

Photos: me and Dominika P.
MAC press release
instagram.com/arianagrande

36 komentářů:

  1. Oboje ti moc sluší! Děkuju moc za článek. Dneska jsem pro rtěnku chtěla jet do Prahy a určitě bych byla zklamaná, kdyby ji v MACu neměli. Z Mostu je to do Prahy asi hoďka cesty, takže se tam dostanu jen jednou za čas 😊

    OdpovědětVymazat
  2. škoda, že jsem nestihla kolekci Miley Cyrus, měla tam úžasně třpytivej lesk, Ariana mě fakt neláká :/
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ta rtěnka má úžasný odstín. Přijde mi trochu podobná odstínu Sin, který už mám.. budu to muset porovnat v prodejně, a případně koupit :).

    OdpovědětVymazat
  4. Mio, oba styly ti moc sluší! Mně osobně se víc líbí lesk, na takhle tmavou rtenku nemám odvahu... Navíc ten super pocit, že koupí produktu ještě přispěji na dobrou věc. Tohle se MACu i Ariane povedlo! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta tmavá rtěnka ti moc sluší :) Já ale Arianu vůbec ráda nemám, takže mě tahle kolekce neláká :)

    ZEEKO. | koreavcesku.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. ten tmavý odtieň je skvelý a veľmi ti pristane!
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadají úžasně! Jak se dá rtěnka objednat na dobírku? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta ta rtěnka má dokonalý odstín! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  9. lesk se mi nelíbí, ale rtěnka je absolutně dokonalá :)
    spring uniform

    OdpovědětVymazat
  10. Moc se mi líbí rtěnka, ale přijde mi, že tobě sluší víc ten lesk.. :) Jsi takový něžný typ holky :)) .. Rtěnka je super, ale u MACu mám radši takový ten klasický design rtěnky.. ten červený obal se mi tolik nelíbí, i když to samozřejmě nemá vliv na kvalitu obsahu.. :)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  11. Rozhodně mě zaujal lesk na rty! <3

    http://eternitymoments0.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Už dlhšie uvažujem o kúpe tohto rúžu..tiež Arianu zbožňujem a ten tmavý rúž krásne vynikne na jej tmavej pleti..bojím sa, že na svetlej moc kričí..no uvidím ako sa ešte rozhodnem..ako sa v ňom cítiš?:)

    OdpovědětVymazat
  13. Mám radost i za tebe jako milovnici Ariany, že máš možnost nám oba odstíny představit jako první. Z článku je cítit ta láska až je to neskutečný :D Líbí se mi jak lesk tak i rtěnka, ale na tobě se mi mnohem víc líbí tmavá rtěnka. Najednou se úplně změníš. Asi ano bad girl :D nebo spíš jako nedostupná dáma, každopádně vypadáš úžásně :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jsi krásná ,moc ti to sluší !<3

    OdpovědětVymazat
  15. "Tmavé švestky se studeným borůvkovým odstínem" takže štvestky nebo borůvky? :D

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to je ale pecka, hrozně ti ten odstín sluší, paráda!!

    OdpovědětVymazat
  17. Ten rúž Ti veľmi pristane, páčia sa mi takéto výrazné farbičky:)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásne farby, bohužiaľ nič pre mňa. Lesky nemám rada a tmavých rúžov sa bojím (:

    www.danielainthelibrary.com

    OdpovědětVymazat
  19. Rúž má krásnu farbu a lesk je odtieňom naozaj pre každého :)

    OdpovědětVymazat
  20. Nemůžu se dočkat až budou v prodeji. <3

    OdpovědětVymazat
  21. ten tmavý rúž je strašne krásny a pristane ti :)

    OdpovědětVymazat
  22. Rúž je nádherný, mám veľmi rada takéto výrazné odtienie. Ale pristanú ti obe farby :)

    NITA

    OdpovědětVymazat
  23. Wau, Mia ten tmavý rúž ti veľmi pristane :) je taký iný, dlho som niečo podobné aj sama hľadala :)

    https://insideoutsidesisters.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  24. Moc Vám děkuji za skvělé komentáře! Udělaly mi radost.

    OdpovědětVymazat
  25. kde se dá na českých stránkách objednat rtěnka?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stačí napsat na stránky jednotlivých butiků a zašlou ti ji na dobírku :)

      Vymazat
  26. Lesk mě nijak nezaujal, ale rtěnka se mi docela líbí :3 Sice mi hodně tmavé nesedí, ale tahle vypadá ještě na ten odstín, co bych snesla :D

    OdpovědětVymazat
  27. Lesky od MAC mi přijdou jako lepidlo ale ta rtěnka vypadá odstínem dost dobře :) Jen by mne zajímalo jestli vydrží třeba i drink a tak, jako ty matné :) Bude test ?
    LENNY MALI i DANMARK

    OdpovědětVymazat
  28. Krása, limitka se mi libí a fotky máš opravdu super!

    OdpovědětVymazat
  29. Ten odtien je nadherny velmi ti pristanen!!!milujem na blondskach tmave odtiene :) <3

    OdpovědětVymazat
  30. Ten odstín rtenky je nádherný, asi bych ho ale neunosila, na mě už je to moc tmavé :)

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡